ScandicHotels.comUSD 76
Anmeldt 28. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2022

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 25. juli 2020

Oppholdet ble allerede bestilt og betalt i februar. Skuffelsen var derfor veldig stor da vi etter 1 natten(betalt for 3 netter) oppdaget en stor våt dam innenfor vindu på soverom og dropping fra taket.. Taket viste tydelig tegn at dette var en gammel fuktskade. Det regnet den natten og det var nok derfor vi oppdaget dette..Rommet var nydelig,master suite med flott utsikt men vi hadde ikke lyst til å bo her videre da vi oppdaget at hele leiligheten var fuktig. Ga beskjed om dette men hotellet dessverre fullbooket. Etter mye og men fikk vi tilbud om et nytt hotell men det var dessverre ikke slik vi hadde planlagt for vår familie. Passet bedre for et voksent par.Ble et kort opphold. Fikk tilbake penger for de andre nettene men det ble ikke en god opplevelse Da vi hadde lang reisevei for å komme hit og hadde sett fram til å se flotte Tjøme

Takk, regine164
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hi,

Thank you so much for sharing your experience with us. We’re so sad to hear that you didn’t get the great service that you expected during your stay. We’ll look into this incident and will take actions to prevent it from happening in the future.

Of course we hope that you choose to stay with us also next time and give us a chance to give you a better hotel experience.

Best,
Ingrid Stokka Sagen

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

...dessverre ikke like fint og hyggelig når du kommer inn.

Vi booket et Superior Ekstra rom og var 3 voksne og et barn på 9 år. Størrelsen på rommet var ok. Gikk fint med ekstra seng i tillegg til sofaen som stod på rommet. Hva som er superior med rommet er jeg virkelig ikke sikker på. Mulig det er den lille balkongen?
Rommet er slitent selvom det sikkert er ganske nylig pusset opp. Badet er knøttlite og har ikke varmekabler i gulvet så er ganske kaldt. Sengene er gode, men sengetøyet stikker og er veldig ubehagelig. Dynene er mer som tynne tepper og putene er klumpete.
Rengjøringen er det så som så med. Mellom fugene på badet er det skittent, når vi ankom var det rosiner midt på gulvet og på balkongen står det et skittent askebeger med to store tyggisklyser. Blir litt overrasket over at rengjøringen ikke er bedre i disse Covid 19 tider.

Hotellet ligger fantastisk til rett ved sjøen, med båtbrygge og en sandstrand like ved. Uteområdene er fine og en kan spise eller ta en drink ute. Vi har kun spist frokost her, så hvordan restauranten på hotellet er kan jeg ikke kommentere.

Frokosten på hotellet er helt ok, hverken mer eller mindre. Rundstykkene og brødet var tørt og appelsinjuicen var tom, og ingen fylte på den. Servicen var ikke eksisterende under frokost og de som jobbet i frokostsalen virket stresset selvom det ikke var mange folk. Frokosten er sikkert noe endret grunnet Covid 18, selvom de fortsatt serverer buffet.

Fellesområdene innvendig er mørke og triste og lite innbydende.

De ansatte i resepsjonen var hyggelige ved innsjekk og hjelpsomme når vi trengte flere hodeputer.

Ville jeg dratt hit igjen? Antakelig, men det har mer å gjøre med mangel på andre hoteller i området enn at jeg absolutt ønsker å komme tilbake til Havna.

Takk, bossbb
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Takk for din tilbakemelding, vi tar med oss dine synspunkter i vårt arbeid med å utvikle vårt hotell. Velkommen tilbake

Anmeldt 22. juli 2020