StayForLong
Bodø, Norge
Anmeldelse av Scandic Havna Tjøme
2,0 av 5 boblerAnmeldt 5. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Ingrid Stokka Sagen, Daglig lederScandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. aug. 2020
Hi,

Thank you so much for sharing your experience with us. We’re so sad to hear that you didn’t get the great service that you expected during your stay. We’ll look into this incident and will take actions to prevent it from happening in the future.

Of course we hope that you choose to stay with us also next time and give us a chance to give you a better hotel experience.

kr 2 245
20.3 km fra Scandic Havna Tjøme
Se flere hoteller i Tjøme
Anmeldt 4. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2022

Anmeldt 28. juli 2020

Vi bodde på Scandic Havna Tjøme i rundt en uke. Betjeningen i resepsjonen var veldig av og på. De kunne være hyggelige, andre ganger nektet de å hjelpe oss med en utfordring på rommet og skyldte på noe som ikke stemte. Dette ga et dårlig inntrykk og en følelse av at de bare ville ha oss og hendelsen vår vekk. Rommet var forøvrig av den dyrere typen, og som mange andre anmeldere ble vi skuffet av den minimale balkongen (det gikk såvidt å få på plass to stoler der). Restaurantmaten prøvde vi to ganger og den var under gjennomsnittlig. Frokosten var helt OK, men jeg må innrømme at jeg savnet bacon og noe litt mer ekstra. Det beste inntrykket hadde vi av husholdningen, de var alltid vennlige og hjelpsomme. Beliggenheten og mulighetene rundt hotellet (bading, minigolf, besøke Verdens Ende) er flott, men prisen man betaler for å bo der og det til tider lave servicenivået gjør at det ikke er verdt det. Anbefaler ikke dette hotellet.

1  Takk, wanderlust_nor
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Anmeldt 28. juli 2020

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 25. juli 2020

Oppholdet ble allerede bestilt og betalt i februar. Skuffelsen var derfor veldig stor da vi etter 1 natten(betalt for 3 netter) oppdaget en stor våt dam innenfor vindu på soverom og dropping fra taket.. Taket viste tydelig tegn at dette var en gammel fuktskade. Det regnet den natten og det var nok derfor vi oppdaget dette..Rommet var nydelig,master suite med flott utsikt men vi hadde ikke lyst til å bo her videre da vi oppdaget at hele leiligheten var fuktig. Ga beskjed om dette men hotellet dessverre fullbooket. Etter mye og men fikk vi tilbud om et nytt hotell men det var dessverre ikke slik vi hadde planlagt for vår familie. Passet bedre for et voksent par.Ble et kort opphold. Fikk tilbake penger for de andre nettene men det ble ikke en god opplevelse Da vi hadde lang reisevei for å komme hit og hadde sett fram til å se flotte Tjøme

Takk, regine164