TripadvisorUSD 96
FindHotelUSD 97
ScandicHotels.comUSD 96
eDreamsUSD 96
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Jeg har stort sett bare gode opplevelser med mine opphold på Scandic sine hoteller. Skuffelsen var da stor når vi ankom fra et flott opphold på Scandic Oslo City og hit til Havna Tjøme. Nedslitte og ikke veldig familievennlige rom møtte oss her. Bråkete «fly-toaletter» og lytt mellom rommene var det også. Middag på restauranten på hotellet var heller ingen høydare. Biffen vi fikk servert var forsåvidt stekt bra men hadde ikke fått hvile før den ble servert og det rant kjøttsaft utover !skålene! de valgte å servere maten i. Når det hele toppes med salt og pepper i slike poser man får på bensinstasjonen på en restaurant så sier jeg takk for meg. Hyggelig og imøtekommende personale gir hotellet en stjerne, beliggenheten en til. Men der stopper det dessverre. Styr unna så lenge det ikke gjøres en betydelig oppgradering og kjøkkensjefen finner seg noe nytt å gjøre.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 8leMario
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hi,

Thank you so much for sharing your experience with us. We’re so sad to hear that you didn’t get the great service that you expected during your stay. We’ll look into this incident and will take actions to prevent it from happening in the future.

Of course we hope that you choose to stay with us also next time and give us a chance to give you a better hotel experience.

Best,
Ingrid Stokka Sagen

Anmeldt 4. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 28. juli 2020

Vi bodde på Scandic Havna Tjøme i rundt en uke. Betjeningen i resepsjonen var veldig av og på. De kunne være hyggelige, andre ganger nektet de å hjelpe oss med en utfordring på rommet og skyldte på noe som ikke stemte. Dette ga et dårlig inntrykk og en følelse av at de bare ville ha oss og hendelsen vår vekk. Rommet var forøvrig av den dyrere typen, og som mange andre anmeldere ble vi skuffet av den minimale balkongen (det gikk såvidt å få på plass to stoler der). Restaurantmaten prøvde vi to ganger og den var under gjennomsnittlig. Frokosten var helt OK, men jeg må innrømme at jeg savnet bacon og noe litt mer ekstra. Det beste inntrykket hadde vi av husholdningen, de var alltid vennlige og hjelpsomme. Beliggenheten og mulighetene rundt hotellet (bading, minigolf, besøke Verdens Ende) er flott, men prisen man betaler for å bo der og det til tider lave servicenivået gjør at det ikke er verdt det. Anbefaler ikke dette hotellet.

1  Takk, wanderlust_nor

Hi,

Best,
Ingrid Stokka Sagen

Anmeldt 28. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com