Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 10. august 2020

Det er utrolig at Scandic kan levere slike opplevelser. Vi betalte nesten kr. 1.800 for en natt i et gammelt slitt rom, 303. Det var to små puter. Kjøleskapet var varmt. Det er frekt og unødvendig. Det var kø inn til frokosten hele tiden og da vi kom nes 10 min. før man stengte kom det en person og begynte å ta bort maten tross i at han så vi sto 5 mennesker og forsynte oss da vi ikke kom inn før. Prøvde å forklare men han kunne ikke et ord norsk. Vi hadde en fin opplevelse i restauranten med en servitrise fra Portugal. Resepsjonistene var også meget hyggelige og lot oss ha sykler i bagasjeboden.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, jajen2017
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hi,

Thank you so much for sharing your experience with us. We’re so sad to hear that you didn’t get the great service that you expected during your stay. We’ll look into this incident and will take actions to prevent it from happening in the future.

Of course we hope that you choose to stay with us also next time and give us a chance to give you a better hotel experience.

Best,
Ingrid Stokka Sagen

Anmeldt 10. august 2020

Hvis man reiser med hund er ikke dette ett alternativ. Rom i første etasje med kun verandadør rett ut på bakkenivå betyr at man må ha hunden i bånd på rommet hvis man ønsker å få inn luft. Finnes ikke A/C. Det er ikke lov til å ha med hunden inn på uteservering. Hunden må være på utsiden av gjerdet.
Hotellet i sin helhet er nedslitt og bærer preg av å ha hatt sin storhetstid tidlig på 80 tallet. Dårlig generell rengjøring, lukter gammelt. Veldig hyggelig personell i resepsjonen. De er flinke.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Øyvind E

Tusen takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake

Anmeldt 7. august 2020

Det var er fint opphold og god opplevelse. Det er lett å reise dit igjen og vil sikkert gjøre det neste sommer. Frokost og middag var gode måltider. Savnet kanskje bacon men det var mye annet godt der.Fin badestrand og fin nærbutikk med god is

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, belboingrid

Hei
Takk for din tilbakemelding. Fra og med mandag neste uke er vår frokost nærmere normalen igjen. Velkommen tilbake

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Jeg har stort sett bare gode opplevelser med mine opphold på Scandic sine hoteller. Skuffelsen var da stor når vi ankom fra et flott opphold på Scandic Oslo City og hit til Havna Tjøme. Nedslitte og ikke veldig familievennlige rom møtte oss her. Bråkete «fly-toaletter» og lytt mellom rommene var det også. Middag på restauranten på hotellet var heller ingen høydare. Biffen vi fikk servert var forsåvidt stekt bra men hadde ikke fått hvile før den ble servert og det rant kjøttsaft utover !skålene! de valgte å servere maten i. Når det hele toppes med salt og pepper i slike poser man får på bensinstasjonen på en restaurant så sier jeg takk for meg. Hyggelig og imøtekommende personale gir hotellet en stjerne, beliggenheten en til. Men der stopper det dessverre. Styr unna så lenge det ikke gjøres en betydelig oppgradering og kjøkkensjefen finner seg noe nytt å gjøre.

2  Takk, 8leMario

Hi,

Best,
Ingrid Stokka Sagen

Anmeldt 4. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2022