Booking.comUSD 108

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 16. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Ett døgn på et nydelig sted, altfor lite med ett døgn egentlig . Nydelig sted, hyggelig betjening, deilig rom og godt tilrettelagt frokost i disse Korona tider. Vi koste oss i nydelig natur, deilige senger og god mat på hotellets restaurant. Døgnpris for parkering var 150,-kr, grei nok pris ifht mange andre steder. (Ikke bruk Europark opp, bruk automat og velg døgnpris.)
Vi kommer til å reise hit igjen, kort vei til mange flotte steder med hotellet som utgangspunkt.

Takk, Elsokaja
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Takk for din flotte tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 10. august 2020

Det er utrolig at Scandic kan levere slike opplevelser. Vi betalte nesten kr. 1.800 for en natt i et gammelt slitt rom, 303. Det var to små puter. Kjøleskapet var varmt. Det er frekt og unødvendig. Det var kø inn til frokosten hele tiden og da vi kom nes 10 min. før man stengte kom det en person og begynte å ta bort maten tross i at han så vi sto 5 mennesker og forsynte oss da vi ikke kom inn før. Prøvde å forklare men han kunne ikke et ord norsk. Vi hadde en fin opplevelse i restauranten med en servitrise fra Portugal. Resepsjonistene var også meget hyggelige og lot oss ha sykler i bagasjeboden.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, jajen2017

Hi,

Thank you so much for sharing your experience with us. We’re so sad to hear that you didn’t get the great service that you expected during your stay. We’ll look into this incident and will take actions to prevent it from happening in the future.

Of course we hope that you choose to stay with us also next time and give us a chance to give you a better hotel experience.

Best,
Ingrid Stokka Sagen

Anmeldt 10. august 2020

Hvis man reiser med hund er ikke dette ett alternativ. Rom i første etasje med kun verandadør rett ut på bakkenivå betyr at man må ha hunden i bånd på rommet hvis man ønsker å få inn luft. Finnes ikke A/C. Det er ikke lov til å ha med hunden inn på uteservering. Hunden må være på utsiden av gjerdet.
Hotellet i sin helhet er nedslitt og bærer preg av å ha hatt sin storhetstid tidlig på 80 tallet. Dårlig generell rengjøring, lukter gammelt. Veldig hyggelig personell i resepsjonen. De er flinke.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Øyvind E

Tusen takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake