ScandicHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 7. september 2020

Vi er 2 stk som er vant med å sove i både telt, combicamp og andre ugunstige soveplasser. Men akuratt sengen her klarte å ødelegge oss helt. Jeg slet med å gå ned til frokost siste dagen. Begge 2 hadde skikkelig vondt i ryggen etter overnatting her.

Dato for oppholdet: september 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, fr0de77
Anmeldt 6. september 2020

Flott hotell og nydelig beliggenhet !
Resturant var en katastrofe : Servitører virket uerfarne og dårlig strukturert til middag ! Alt for lite oppmerksomme å brukte generelt lang tid (mye venting selv med lite folk i matsalen)
Maten var heller ikke som forventet: Biff (veldig sei)servert i dyp pasta tallerken .
Frokost kunne heller ikke nytes ute i strålende sol da bord å stoler sto hulter til bulter etter ett bryllup dagen før!
De skyller på corona men litt hyggelig kan de prøve å gjøre det!!!
Ett plus var personalet som ryddet rommene de var hyggelige å hjelpsomme!
Kommer ikke tilbake !

Takk, rsem2020
Anmeldt 28. august 2020

Synes det manglet mye på at et hotellopphold her opplevdes som bra. Innestengt luft på rommet og dårlig luftemuligheter. Dette kan såklart være bedre på andre rom. Stengt bar(?) og under middels kvalitet på middag. Altfor dårlig oppfølging av personale under frokosten med tanke på etterfylling av drikke etc.og smittevern. Flott beliggenhet!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Dreamer800638