mvucko262150
2,0 av 5 boblerSovekvalitet
Karolina Toporkiewicz, OtherHavna Tjøme Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juni 2022
Hei,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold i 2020. Beklager at opplevelsen ikke stod til forventning. Vi håper du vil gi oss en sjanse til og at vi kan ønske dere velkommen tilbake i 2022!

kr 3 095
  • Booking.com
1.8 km fra Havna Tjøme Hotel
0.0 km fra Havna Tjøme Hotel
Ved stranden
"Gratis sykler" & bordtennis.
kr 3 270
  • StayForLong
    kr 1 796
Svømmebasseng
kr 8 000
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
    Living room
    14.1 km fra Havna Tjøme Hotel
    Se flere hoteller i Tjøme
    Anmeldt 26. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Karolina Toporkiewicz, Other på Havna Tjøme Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Anmeldt 14. september 2020

Flott hotell, med god service og blid og hjelpsomt personale. Savnet middagsservering på søndag, men dette er det slutt på utenom sesongen. Ble ikke noe problem, da hotellet booket bord for oss ved restauranten ute på verdensende.

Takk, UADOlsen
    Karolina Toporkiewicz, Other på Havna Tjøme Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2022

Hei,

1000 takk for hyggelig tilbakemelding fra ert opphold hos oss i 2020.
    Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake i 2002 også!

Team Havna

Anmeldt 7. september 2020

Vi er 2 stk som er vant med å sove i både telt, combicamp og andre ugunstige soveplasser. Men akuratt sengen her klarte å ødelegge oss helt. Jeg slet med å gå ned til frokost siste dagen. Begge 2 hadde skikkelig vondt i ryggen etter overnatting her.

• Reisetype: Reiste med venner
    Takk, fr0de77

Anmeldt 6. september 2020

Flott hotell og nydelig beliggenhet !
    Resturant var en katastrofe : Servitører virket uerfarne og dårlig strukturert til middag ! Alt for lite oppmerksomme å brukte generelt lang tid (mye venting selv med lite folk i matsalen)
    Maten var heller ikke som forventet: Biff (veldig sei)servert i dyp pasta tallerken .
    Frokost kunne heller ikke nytes ute i strålende sol da bord å stoler sto hulter til bulter etter ett bryllup dagen før!
    De skyller på corona men litt hyggelig kan de prøve å gjøre det!!!
    Ett plus var personalet som ryddet rommene de var hyggelige å hjelpsomme!
    Kommer ikke tilbake !

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, rsem2020

Anmeldt 28. august 2020

Synes det manglet mye på at et hotellopphold her opplevdes som bra. Innestengt luft på rommet og dårlig luftemuligheter. Dette kan såklart være bedre på andre rom. Stengt bar(?) og under middels kvalitet på middag. Altfor dårlig oppfølging av personale under frokosten med tanke på etterfylling av drikke etc.og smittevern. Flott beliggenhet!

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, Dreamer800638