Expedia.comUSD 98
Agoda.comUSD 87
Anmeldt 24. november 2020

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldt 11. november 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, perfekt hotell. Det er så lett å komme seg til alle fasiliteter i Tjøme fra hotellet. Veldig rent og fint hotell. Utsikten er helt magisk ⭐ Smakte på en av de beste Blåskjellene hos dem noengang

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, behij2019
Anmeldt 3. november 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 1. oktober 2020

Alt var dårlig. De informerte ikke at bassenget og baren var stengt. Dårlig frokost. Vi hadde ikke noe å gjøre mens vi er på hotellet, fordi alt var stengt. Dårlig servis generelt. Barna fikk ikke velkomst is som ble skrevet på sidene deres.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, mvucko262150