Expedia.comUSD 102
CheapTicketsUSD 102
Anmeldt 2. februar 2021

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2021

Anmeldt 23. januar 2021

Veldig bra hotell, med mange tilbud og fantastisk nærområde. Anbefaler alle som vil ha familietid eller en vennetur og bo i leiligheten, super freshe og veldig praktisk. Hit vil vi gjerne komme tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, lotterandi

Turen takk for din fine tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake ved en sendere anledning.
mv
Ingrid Stokka Sagen
Hoteldirektør

Anmeldt 26. november 2020

Dyr parkering langt fra hotellet - fikk ikke det oppgraderte rommet vi hadde bestilt (selv om hotellet var nesten tomt). Ble henvist til leilighet (som var bra, men som vi ikke hadde bruk for for en natt). Leiligheten var veldig langt fra resepsjonen med utsikt til en fjellvegg. Kunne ikke se at noen av de andre leilighetene var bebodd. Middagen var god.

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, 368johnny
Anmeldt 24. november 2020

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldt 11. november 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, perfekt hotell. Det er så lett å komme seg til alle fasiliteter i Tjøme fra hotellet. Veldig rent og fint hotell. Utsikten er helt magisk ⭐ Smakte på en av de beste Blåskjellene hos dem noengang

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, behij2019