View deal
eDreamsUSD 103
Trip.comUSD 103
CheapTicketsUSD 103
Anmeldt 7. februar 2021

Bodde her en helg på tur med jobben. Hotellet har en veldig fin beliggenhet rett ved vannet. Hotellet har helt grei standard. Vi hadde rom i den øverste delen av hotellet. Rommet bærer preg av at det er en stund siden siste oppussing. Grei størrelse på rommet. Kjedelig med vegg til veggteppe. Bra utvalg på frokostbuffeen. Covid-restreksjonene ble løst på en bra mote. Middagene var gode, med litt rot rundt drikkebestillingene, men ellers bra. Generelt sett et bra opphold.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, stelnor
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2021

Takk for din tilbakemelding. Velkommen til oss ved en senere anleding
mvh
Ingrid Stokka Sagen
Hoteldirektør

Anmeldt 2. februar 2021

Dato for oppholdet: januar 2021

Anmeldt 23. januar 2021

Veldig bra hotell, med mange tilbud og fantastisk nærområde. Anbefaler alle som vil ha familietid eller en vennetur og bo i leiligheten, super freshe og veldig praktisk. Hit vil vi gjerne komme tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, lotterandi

Turen takk for din fine tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake ved en sendere anledning.
mv
Ingrid Stokka Sagen
Hoteldirektør

Anmeldt 26. november 2020

Dyr parkering langt fra hotellet - fikk ikke det oppgraderte rommet vi hadde bestilt (selv om hotellet var nesten tomt). Ble henvist til leilighet (som var bra, men som vi ikke hadde bruk for for en natt). Leiligheten var veldig langt fra resepsjonen med utsikt til en fjellvegg. Kunne ikke se at noen av de andre leilighetene var bebodd. Middagen var god.

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels