2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 143
FindHotelUSD 142
TripadvisorUSD 142
Anmeldt 11. juli 2021

Ingen daglig renhold, skjeggkre i vasken på rommet. Kaos i restauranten ved middagstid. Flotte uteområder, men slitt og forfallent på innsiden. Møtte i ingen forståelse fra daglig leder ved klage om skjeggkre. All bagasje må nå kuldebehandles før utpakking hjemme.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 844sola2021
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2022

Hei,

Beklager at dere hadde en kjedelig opplevelse hos oss i juli 2021 med skjeggkre. Vi har gode rutiner og samarbeid med skadedyrkontroll for å unngå og forhindre skjeggkre. Vi håper dere vil gi oss en sjanse til og vil komme tilbake til oss i sommer!

Louise Bye
Hotel Manager

Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte bord i restauranten, sto 10 min og venta på hovmesteren som sa et minutt til oss. Fikk til slutt kontakt med en annen servitør. Bestilte biff og fikk helt gjennomstekt biff. Når vi fikk ny var alt av tilbehør kaldt. Mange poteter og svært lite grønnsaker. Skulle få dagens dessert på huset, men så kom servitøren og sa at den var utsolgt. Tilbød oss eplekake. Ba om is til og fikk det under tvil.

Ikke hotellet sin feil at drikkevannet ikke kunne drikkes, men de var svært lite behjelpelig med å skaffe vann. Sur hovmester som ikke ville gi oss vann til å ta med på rommet.

Badet var møkkete.

Fantastisk beliggenhet og de som jobbet i resepsjonen var svært hyggelige.

Under frokosten gikk de tom for eple- og appelsinjuice, fant hår på det ene egget og ga beskjed, da bare trakk servitøren på skuldrene

Takk, studentGhana

Hei,

Takk for at du tok deg tid å gi oss tilbakemelding om ditt opphold i juli 2021. Beklager at du ikke har fått svar, og beklager din negative opplevelse. Det er viktig for oss å få tilbakemeldinger, vi ønsker å levere best mulig. Jeg håper dere kunne tenke dere å gi oss en sjanse til og komme tilbake till oss i løpet av sommeren?

Louise Bye
Hotel Manager

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig beliggenhet.
Sur og umotivert betjening.
Ventet 1,5 time fra bestilt middag til vi mottar en overstekt laks og en sei indrefilet.
Satt og så på EM kamp sammen med andre gjester på hotellet, det var super hyggelig helt til en av servitørene kom, spurte pent om det var mulig og bestille drikke av han, svar ble nei det hadde han f meg ikke mulighet til.
Ble en liten snakkis i løpet av kvelden.
Det er greit at det er mye å gjøre i ferie tiden, men det bør de ha laget en strategi på.

Takk, s_renb416

Hei,

Beklager at dere ikke var fornøyd med mat og betjening når dere var hos oss i juli 2021. Vi håper dere vil gi oss en sjanse til og besøke oss nå i sommer, velkommen tilbake!

Team Havna Hotel

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Det er et pluss, men middagen vi bestilte var kald og ikke gjennomkokt. Rå i midten. Lite menyvalg. Ingen opplysninger om diverse tilbud/opplysninger om ting som en kan gjøre på hotellet og omegnen. Hyggelig personal, men de må oppdatere informasjonen som ligger ute på nettet. Vi kom tidlig ned til frokost da det stod åpner klokken 07.00 på nettet.

Anne-Gro

Takk, Anne-Gro R

Hei Anne-Gro,

Takk for du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Beklager at du hadde en negativ opplevelse hos oss i juni 2021. Vi håper dere vil gi oss en sjanse til og at vi kan ønske dere velkommen tilbake nå i sommer 2022!

Team Havna Hotel