Booking.comUSD 144
eDreamsUSD 144
Orbitz.comUSD 145
Anmeldt 22. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Skulle ha en hyggelig kveld på uteserveringen. Sto skilt ved inngangen om å vente til å bli tilvist bord. 5 servitører så oss og en annen gruppe, men ingen tok seg tid til å ønske oss velkommen og tilvise oss til bord.

Når vi omsider kom oss inn til et bord, prøvde vi å ta kontakt med en servitør ble vi møtt med et surt svar: «gå til baren eller noe, for jeg har ikke tid!» - Som forøvrig etter min kunnskap ikke er lov mtp Covid-restriksjonene.
Mens bordet bak oss fikk en mye bedre behandling og service.

Jeg har aldri møtt en så arrogant og sur holdning på et tilsynelatende seriøst sted noen gang. Det tok 40 min fra vi kom til vi fikk våre to enheter hver på bordet.

Om dette er standarden så blir man virkelig skremt, for lokasjonen og stedet er nydelig. Her må man kurse personellet i god folkeskikk, respekt for gjester og yte service.

Sjokkerende dårlig opptreden fra A til Å.
Håper stedet tar dette seriøst og gjør tiltak.

Takk, perbre1002

Hei Per,

Beklager at du hadde en dårlig opplevelse hos oss i juli 2021.
Vi håper du vil gi oss en sjanse til og besøke oss i løpet av 2022!

Anmeldt 11. juli 2021

Ingen daglig renhold, skjeggkre i vasken på rommet. Kaos i restauranten ved middagstid. Flotte uteområder, men slitt og forfallent på innsiden. Møtte i ingen forståelse fra daglig leder ved klage om skjeggkre. All bagasje må nå kuldebehandles før utpakking hjemme.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 844sola2021
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2022

Hei,

Beklager at dere hadde en kjedelig opplevelse hos oss i juli 2021 med skjeggkre. Vi har gode rutiner og samarbeid med skadedyrkontroll for å unngå og forhindre skjeggkre. Vi håper dere vil gi oss en sjanse til og vil komme tilbake til oss i sommer!

Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte bord i restauranten, sto 10 min og venta på hovmesteren som sa et minutt til oss. Fikk til slutt kontakt med en annen servitør. Bestilte biff og fikk helt gjennomstekt biff. Når vi fikk ny var alt av tilbehør kaldt. Mange poteter og svært lite grønnsaker. Skulle få dagens dessert på huset, men så kom servitøren og sa at den var utsolgt. Tilbød oss eplekake. Ba om is til og fikk det under tvil.

Ikke hotellet sin feil at drikkevannet ikke kunne drikkes, men de var svært lite behjelpelig med å skaffe vann. Sur hovmester som ikke ville gi oss vann til å ta med på rommet.

Badet var møkkete.

Fantastisk beliggenhet og de som jobbet i resepsjonen var svært hyggelige.

Under frokosten gikk de tom for eple- og appelsinjuice, fant hår på det ene egget og ga beskjed, da bare trakk servitøren på skuldrene

Takk, studentGhana

Hei,

Takk for at du tok deg tid å gi oss tilbakemelding om ditt opphold i juli 2021. Beklager at du ikke har fått svar, og beklager din negative opplevelse. Det er viktig for oss å få tilbakemeldinger, vi ønsker å levere best mulig. Jeg håper dere kunne tenke dere å gi oss en sjanse til og komme tilbake till oss i løpet av sommeren?