2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 141
FindHotelUSD 141
eDreamsUSD 141
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Svært dårlig minigolfbane. Utgjevne dekke gjorde at ballen trillet fra side til side uten å stoppe. Var også altfor mange hull hvor man måtte treffe på første for å greie det!! Trenger en oppgradering.

Takk, 657hannev
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Hei,

1000 takk for din tilbakemelding fra juli 2021, vi tar det til etterretning.

Team Havna

Anmeldt 22. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Skulle ha en hyggelig kveld på uteserveringen. Sto skilt ved inngangen om å vente til å bli tilvist bord. 5 servitører så oss og en annen gruppe, men ingen tok seg tid til å ønske oss velkommen og tilvise oss til bord.

Når vi omsider kom oss inn til et bord, prøvde vi å ta kontakt med en servitør ble vi møtt med et surt svar: «gå til baren eller noe, for jeg har ikke tid!» - Som forøvrig etter min kunnskap ikke er lov mtp Covid-restriksjonene.
Mens bordet bak oss fikk en mye bedre behandling og service.

Jeg har aldri møtt en så arrogant og sur holdning på et tilsynelatende seriøst sted noen gang. Det tok 40 min fra vi kom til vi fikk våre to enheter hver på bordet.

Om dette er standarden så blir man virkelig skremt, for lokasjonen og stedet er nydelig. Her må man kurse personellet i god folkeskikk, respekt for gjester og yte service.

Sjokkerende dårlig opptreden fra A til Å.
Håper stedet tar dette seriøst og gjør tiltak.

Takk, perbre1002

Hei Per,

Beklager at du hadde en dårlig opplevelse hos oss i juli 2021.
Vi håper du vil gi oss en sjanse til og besøke oss i løpet av 2022!

Louise Bye
Hotel Manager

Anmeldt 11. juli 2021

Ingen daglig renhold, skjeggkre i vasken på rommet. Kaos i restauranten ved middagstid. Flotte uteområder, men slitt og forfallent på innsiden. Møtte i ingen forståelse fra daglig leder ved klage om skjeggkre. All bagasje må nå kuldebehandles før utpakking hjemme.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 844sola2021
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2022

Hei,

Beklager at dere hadde en kjedelig opplevelse hos oss i juli 2021 med skjeggkre. Vi har gode rutiner og samarbeid med skadedyrkontroll for å unngå og forhindre skjeggkre. Vi håper dere vil gi oss en sjanse til og vil komme tilbake til oss i sommer!

Louise Bye
Hotel Manager