TripadvisorUSD 144
Booking.comUSD 144
FindHotelUSD 145
Anmeldt 28. juli 2021

Flott utsikt og vakre omgivelser. Nydelig frokost på hotellet, gode senger og fin leilighet for 4 personer. Vi leide båt fra havna som kan anbefales. Eneste negative med leiligheten var at det var få steder å henge fra seg vått badetøy og klær.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, annemaritwedoe
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Hei Anne Marit,

Takk for din tilbakemelding fra juli 2021, vi tar det til etterretning.

Louise Bye
Hotel Manger

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fin plass med stort potensiale. Dessverre var den endel ting som trakk ned helhetsinntrykket. Vi hadde familierom. Vi måtte re opp sofaen til barneseng selv. Enkelt rom uten aircondition. Badet hadde vacuum WC, ingen tvil om at alle naboene også hadde det. Basseng og treningsrom var stengt pga. corona, litt merkelig når andre hotell og treningssentre holder det åpent. Restaurant/frokostsal minnet om en kantine. Dyr parkering.

Takk, audunp2019

Hei,

Beklager at dere ikke var fornøyd med ert besøk i juli 2021. Vi håper dere vil gi oss en ny sjanse, velkommen tilbake!

Team Havna

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Svært dårlig minigolfbane. Utgjevne dekke gjorde at ballen trillet fra side til side uten å stoppe. Var også altfor mange hull hvor man måtte treffe på første for å greie det!! Trenger en oppgradering.

Takk, 657hannev

Hei,

1000 takk for din tilbakemelding fra juli 2021, vi tar det til etterretning.

Team Havna

Anmeldt 22. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Skulle ha en hyggelig kveld på uteserveringen. Sto skilt ved inngangen om å vente til å bli tilvist bord. 5 servitører så oss og en annen gruppe, men ingen tok seg tid til å ønske oss velkommen og tilvise oss til bord.

Når vi omsider kom oss inn til et bord, prøvde vi å ta kontakt med en servitør ble vi møtt med et surt svar: «gå til baren eller noe, for jeg har ikke tid!» - Som forøvrig etter min kunnskap ikke er lov mtp Covid-restriksjonene.
Mens bordet bak oss fikk en mye bedre behandling og service.

Jeg har aldri møtt en så arrogant og sur holdning på et tilsynelatende seriøst sted noen gang. Det tok 40 min fra vi kom til vi fikk våre to enheter hver på bordet.

Om dette er standarden så blir man virkelig skremt, for lokasjonen og stedet er nydelig. Her må man kurse personellet i god folkeskikk, respekt for gjester og yte service.

Sjokkerende dårlig opptreden fra A til Å.
Håper stedet tar dette seriøst og gjør tiltak.

Takk, perbre1002

Hei Per,

Beklager at du hadde en dårlig opplevelse hos oss i juli 2021.
Vi håper du vil gi oss en sjanse til og besøke oss i løpet av 2022!

Louise Bye
Hotel Manager