eDreams
Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig skuffende opplevelse. Hotellet er slitt, rommet skittent. Latterlig dårlig service i restauranten, bråkete område utenfor vinduene. Få ansatte som er hyggelige. Dyr parkering. Dårlige senger. Dårlig ventilasjon på rom.

Takk, Karin B

Hei,

Beklager at dere ikke var fornøyd med ert besøk i juli 2021. Vi håper dere vil gi oss en ny sjanse, velkommen tilbake!

Anmeldt 28. juli 2021

Flott utsikt og vakre omgivelser. Nydelig frokost på hotellet, gode senger og fin leilighet for 4 personer. Vi leide båt fra havna som kan anbefales. Eneste negative med leiligheten var at det var få steder å henge fra seg vått badetøy og klær.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, annemaritwedoe

Hei Anne Marit,

Takk for din tilbakemelding fra juli 2021, vi tar det til etterretning.

Louise Bye
Hotel Manger

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fin plass med stort potensiale. Dessverre var den endel ting som trakk ned helhetsinntrykket. Vi hadde familierom. Vi måtte re opp sofaen til barneseng selv. Enkelt rom uten aircondition. Badet hadde vacuum WC, ingen tvil om at alle naboene også hadde det. Basseng og treningsrom var stengt pga. corona, litt merkelig når andre hotell og treningssentre holder det åpent. Restaurant/frokostsal minnet om en kantine. Dyr parkering.

Takk, audunp2019

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Svært dårlig minigolfbane. Utgjevne dekke gjorde at ballen trillet fra side til side uten å stoppe. Var også altfor mange hull hvor man måtte treffe på første for å greie det!! Trenger en oppgradering.

Takk, 657hannev

Hei,

1000 takk for din tilbakemelding fra juli 2021, vi tar det til etterretning.