TripadvisorUSD 142
Booking.comUSD 144
Priceline
FindHotelUSD 142
Anmeldt 4. august 2021

Ikke bra parkering. For smalt slik at når dører åpnes er de nødt til å treffe nabobilen. Noe som igjen forårsaker bulker i siden ol.
Legger ved 3 bilder som viser bulk i dør bak sjåføren. Ingen lapp på ruten fra den som forårsaket dette. Om noen har sett dette, vennligst ta kontakt med resepsjonen å legg igjen eventuelt navn , bilde tlf nr. Tusen takk. Til deg som gjorde dette, utrykket er ikke bra å skrive på trykk men håper du selv får oppleve dette en gang med din egen bil.
Ellers vil jeg si at det er stor framgang i forhold til de siste årene. Mye bra er gjort å håper det fortsetter i samme kurven neste år også. Ute serveringen har iår fåt meget godt hjelp av 2 flotte personer, Erik og Laila pluss noen flere som jeg ikke vet navnet på. De har stått på fra morgen til kveld med samme smilet og like hyggelige hele tiden. Veldig flott utførte jobber av dere alle. :-)

Romtips: Lett tilgjengelig men dyr parkering for gjestene
Takk, 288bjarnea
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Hei,

Beklager ang. din bil dør og skade i august 2021! Leit å lese om dette.
Vi håper dere vil komme tilbake og besøke oss i løpet av 2022!

Louise Bye
Hotel Manager

Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig skuffende opplevelse. Hotellet er slitt, rommet skittent. Latterlig dårlig service i restauranten, bråkete område utenfor vinduene. Få ansatte som er hyggelige. Dyr parkering. Dårlige senger. Dårlig ventilasjon på rom.

Takk, Karin B

Hei,

Beklager at dere ikke var fornøyd med ert besøk i juli 2021. Vi håper dere vil gi oss en ny sjanse, velkommen tilbake!

Team Havna

Anmeldt 28. juli 2021

Flott utsikt og vakre omgivelser. Nydelig frokost på hotellet, gode senger og fin leilighet for 4 personer. Vi leide båt fra havna som kan anbefales. Eneste negative med leiligheten var at det var få steder å henge fra seg vått badetøy og klær.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, annemaritwedoe

Hei Anne Marit,

Takk for din tilbakemelding fra juli 2021, vi tar det til etterretning.

Louise Bye
Hotel Manger

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fin plass med stort potensiale. Dessverre var den endel ting som trakk ned helhetsinntrykket. Vi hadde familierom. Vi måtte re opp sofaen til barneseng selv. Enkelt rom uten aircondition. Badet hadde vacuum WC, ingen tvil om at alle naboene også hadde det. Basseng og treningsrom var stengt pga. corona, litt merkelig når andre hotell og treningssentre holder det åpent. Restaurant/frokostsal minnet om en kantine. Dyr parkering.

Takk, audunp2019

Team Havna