TripadvisorUSD 142
Booking.comUSD 142
eDreamsUSD 142
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde lest flere kritiske vurderinger både på standarden og servicen. Vi dro på et kort besøk fredag til lørdag.
Stedet ligger idyllisk til med god plass til gjester som kommer vannveien.
Vi prøvde et superior rom som lå i 2.etg og hadde en minibalkong med utsikt over innkjørselen.
Med balkongdøren åpen er det ganske lytt, men det var heldigvis lite støy fra andre gjester.

Rommet bærer preg av å være noe slitt, men utmerket rengjort, også bak sengene og under.
Rengjøringspersonalet virker godt opplært ift service og anerkjennelse av stedets gjester.

Parkering rett ved siden av hotellet. Denne er avgiftsbelagt. 4 plasser til elbil

Innsjekk er effektivt og imøtekommende selv 2 timer for tidlig.
Vi la spesielt merke til en voksen dame som senere på kvelden bemannet resepsjonen og var meget profesjonell og serviceminded. Samme dame sjekket oss også ut søndag morgen.
Vedkommende hadde det lille ekstra som drar et ellers helt ordinært sted opp og gjør helhetsinntrykket av stedet så mye bedre.

Frokosten består av noe blanding av gode produkter og barnevennlige masseproduserte.
Ganske ordinært.

Personalet er tilstedeværende og vennlige. Raske å rydde vekk. Men når det ligger pommes frites på gulvet fra kvelden før har rengjøringen gått litt for fort.

Mangler det lille ekstra for å gjøre det til noe spesielt. Feks tenne lys på bordet og bytte ut til levende grønne kvister.

Resepsjonspersonalet trekker det hele opp. Her har mange innen Scandickjeden noe å lære.

Dato for oppholdet: august 2021
3  Takk, QExcellent
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

1000 takk for tilbakemelding - håper dere vil besøke oss i 2022 også!

Team Havna

Anmeldt 4. august 2021

Ikke bra parkering. For smalt slik at når dører åpnes er de nødt til å treffe nabobilen. Noe som igjen forårsaker bulker i siden ol.
Legger ved 3 bilder som viser bulk i dør bak sjåføren. Ingen lapp på ruten fra den som forårsaket dette. Om noen har sett dette, vennligst ta kontakt med resepsjonen å legg igjen eventuelt navn , bilde tlf nr. Tusen takk. Til deg som gjorde dette, utrykket er ikke bra å skrive på trykk men håper du selv får oppleve dette en gang med din egen bil.
Ellers vil jeg si at det er stor framgang i forhold til de siste årene. Mye bra er gjort å håper det fortsetter i samme kurven neste år også. Ute serveringen har iår fåt meget godt hjelp av 2 flotte personer, Erik og Laila pluss noen flere som jeg ikke vet navnet på. De har stått på fra morgen til kveld med samme smilet og like hyggelige hele tiden. Veldig flott utførte jobber av dere alle. :-)

Romtips: Lett tilgjengelig men dyr parkering for gjestene
Takk, 288bjarnea

Hei,

Beklager ang. din bil dør og skade i august 2021! Leit å lese om dette.
Vi håper dere vil komme tilbake og besøke oss i løpet av 2022!

Louise Bye
Hotel Manager

Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig skuffende opplevelse. Hotellet er slitt, rommet skittent. Latterlig dårlig service i restauranten, bråkete område utenfor vinduene. Få ansatte som er hyggelige. Dyr parkering. Dårlige senger. Dårlig ventilasjon på rom.

Takk, Karin B

Hei,

Beklager at dere ikke var fornøyd med ert besøk i juli 2021. Vi håper dere vil gi oss en ny sjanse, velkommen tilbake!

Team Havna

Anmeldt 28. juli 2021

Flott utsikt og vakre omgivelser. Nydelig frokost på hotellet, gode senger og fin leilighet for 4 personer. Vi leide båt fra havna som kan anbefales. Eneste negative med leiligheten var at det var få steder å henge fra seg vått badetøy og klær.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, annemaritwedoe

Hei Anne Marit,

Takk for din tilbakemelding fra juli 2021, vi tar det til etterretning.

Louise Bye
Hotel Manger