Booking.comUSD 143
FindHotelUSD 143
TripadvisorUSD 143
Anmeldt 12. august 2021

Hotellet er fint og logger perfekt ved vannet. Overnattingsprisen var relativ høy i forhold til kvalitet på frokost. Måtte re opp ekstrasenger selv. Minigolf frarådes. Dyrt og banene bærer preg av lite vedlikehold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Gro-Helene N
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Hei,

Takk for din tilbakemelding ang. opphold i august 2021.
Vi håper dere vil gi oss en sjanse til og besøke oss i løpet av 2022.

Anmeldt 11. august 2021

Leste i forkant av besøket de anmeldelser som lå inne på hotellet og vi var litt skeptiske til oppholdet, men vi ble VELDIG positivt overrasket!
Hotellet ligger nydelig til, god service og god mat. Rommet var rent og fint.
Vi bodde der i tre netter og har ikke noe å klage på!
Anbefaler stedet og vi kommer gjerne tilbake til Havna Tjøme!

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, reidun_hogset

1000 takk for hyggelig tilbakemelding - håper dere vill besøke oss i 2022 også!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde lest flere kritiske vurderinger både på standarden og servicen. Vi dro på et kort besøk fredag til lørdag.
Stedet ligger idyllisk til med god plass til gjester som kommer vannveien.
Vi prøvde et superior rom som lå i 2.etg og hadde en minibalkong med utsikt over innkjørselen.
Med balkongdøren åpen er det ganske lytt, men det var heldigvis lite støy fra andre gjester.

Rommet bærer preg av å være noe slitt, men utmerket rengjort, også bak sengene og under.
Rengjøringspersonalet virker godt opplært ift service og anerkjennelse av stedets gjester.

Parkering rett ved siden av hotellet. Denne er avgiftsbelagt. 4 plasser til elbil

Innsjekk er effektivt og imøtekommende selv 2 timer for tidlig.
Vi la spesielt merke til en voksen dame som senere på kvelden bemannet resepsjonen og var meget profesjonell og serviceminded. Samme dame sjekket oss også ut søndag morgen.
Vedkommende hadde det lille ekstra som drar et ellers helt ordinært sted opp og gjør helhetsinntrykket av stedet så mye bedre.

Frokosten består av noe blanding av gode produkter og barnevennlige masseproduserte.
Ganske ordinært.

Personalet er tilstedeværende og vennlige. Raske å rydde vekk. Men når det ligger pommes frites på gulvet fra kvelden før har rengjøringen gått litt for fort.

Mangler det lille ekstra for å gjøre det til noe spesielt. Feks tenne lys på bordet og bytte ut til levende grønne kvister.

Resepsjonspersonalet trekker det hele opp. Her har mange innen Scandickjeden noe å lære.

3  Takk, QExcellent

1000 takk for tilbakemelding - håper dere vil besøke oss i 2022 også!

Anmeldt 4. august 2021

Ikke bra parkering. For smalt slik at når dører åpnes er de nødt til å treffe nabobilen. Noe som igjen forårsaker bulker i siden ol.
Legger ved 3 bilder som viser bulk i dør bak sjåføren. Ingen lapp på ruten fra den som forårsaket dette. Om noen har sett dette, vennligst ta kontakt med resepsjonen å legg igjen eventuelt navn , bilde tlf nr. Tusen takk. Til deg som gjorde dette, utrykket er ikke bra å skrive på trykk men håper du selv får oppleve dette en gang med din egen bil.
Ellers vil jeg si at det er stor framgang i forhold til de siste årene. Mye bra er gjort å håper det fortsetter i samme kurven neste år også. Ute serveringen har iår fåt meget godt hjelp av 2 flotte personer, Erik og Laila pluss noen flere som jeg ikke vet navnet på. De har stått på fra morgen til kveld med samme smilet og like hyggelige hele tiden. Veldig flott utførte jobber av dere alle. :-)

Romtips: Lett tilgjengelig men dyr parkering for gjestene
Takk, 288bjarnea

Hei,

Beklager ang. din bil dør og skade i august 2021! Leit å lese om dette.
Vi håper dere vil komme tilbake og besøke oss i løpet av 2022!

Louise Bye
Hotel Manager

Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com