Booking.comUSD 93
ScandicHotels.comUSD 93
Anmeldt 25. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Anmeldt 21. august 2021

Hotellet ligger i fin omgivelse med mulighet for betalt og gratis aktiviteter. Rommet vi fikk var i 1.etg. Eneste mulighet å ha åpen "vindu" var å ha en åpen dør rett ut. baderommet hadde en dusj med gardin, slik at hele rommet blir vått uten noen mulighet for å tørke gulvet. Dette ble rapportert til resepsjon uten at de endret noe. Nesten ingen plass å legge fra toalettsaker ol. Det var lite og dårlige lys i rommet. God frokost

Takk, 386tams

Hei,

Takk for din tilbakemelding fra august 2021, vi håper dere vil gi oss en sjanse til og besøke oss i løpet av 2022!
Si fra at dere ønsker et større rom så ordner vi det.

Anmeldt 21. august 2021

Hotellet ligger flott til, og leiligheten vi bodde i var skinnende ren og fin. Imidlertid trekker dårlig kundeservice ned. Da vi skulle sjekke inn overvar vi en krangel vedrørende refusjon av en bryllupskake til ca. kr. 2980, som var bestilt for 1 år siden, mellom en ansatt og en i bryllupsfølget. Slike diskusjoner burde ha foregått andre steder. Et forsøk på å spørre en kelner når matserveringen var slutt i restauranten ble bare besvart med "Jeg har ikke tid"...Forsøk på å få med mat til rommet istedet ble besvart med at "Du er for sent ute". Klokka var da 2030. Det viste seg i ettertid at kjøkkenet var åpent til kl. 2100. Neste morgen var det kaos i frokostsalen. Det manglet bestikk, tallerkener og tilbehør, selv om betjeningen gjorde sitt ytterste. Det var rett og slett for liten kapasitet. Corinregler ble ikke overholdt mht. avstand og lokalet var stappe fullt.

Takk, ldr156

Hei,

Beklager at dere ikke var fornøyd med ert besøk i august 2021. Vi håper dere vil gi oss en ny sjanse, velkommen tilbake!

Anmeldt 12. august 2021

Hotellet er fint og logger perfekt ved vannet. Overnattingsprisen var relativ høy i forhold til kvalitet på frokost. Måtte re opp ekstrasenger selv. Minigolf frarådes. Dyrt og banene bærer preg av lite vedlikehold.

Takk, Gro-Helene N

Hei,

Takk for din tilbakemelding ang. opphold i august 2021.
Vi håper dere vil gi oss en sjanse til og besøke oss i løpet av 2022.

Anmeldt 11. august 2021

Leste i forkant av besøket de anmeldelser som lå inne på hotellet og vi var litt skeptiske til oppholdet, men vi ble VELDIG positivt overrasket!
Hotellet ligger nydelig til, god service og god mat. Rommet var rent og fint.
Vi bodde der i tre netter og har ikke noe å klage på!
Anbefaler stedet og vi kommer gjerne tilbake til Havna Tjøme!

• Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, reidun_hogset

1000 takk for hyggelig tilbakemelding - håper dere vill besøke oss i 2022 også!