Orbitz.com
eDreams
ScandicHotels.comUSD 76
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Betalte 1430,- for et knøttlite rom i 3 etasje, ingen heis. Halve rommet består av skråtak så det er ikke mulig å stå oppreist.
Sengen er plassert inntil veggen, og det er kun mulig å komme seg ut av venstre siden av sengen ved å ake seg nedover til fotenden. På denne siden er det ikke noe leselys, heller ikke noen form for nattbord på noen sider.
Det var kun 2 små puter i sengen, disse var fyllt med vatt/fiber og ga ingen god søvn.
Det er ikke kjøleskap på rommet, så heller ingen mulighet for å ha kald drikke tilgjengelig. Den ene gardinen var på vei til å ramle ned , og det var blod/leppestift på den andre delen.

I frokostsalen var det helt klart ikke vasket etter middagsservering kvelden før. Det var pommes frites på gulvet, smuler på flere av stolene ved bordet vårt, smuler på bordet og visne blomster. Vi var på plass kl 08 når serveringen åpnet, så dette var ikke fra samme dag.
Speilegg med baconskive, pølser og eggerøre var alle kalde, agurkskivene var åpenbart ikke fra i dag, da de var tørre. Pannekakene blir ikke stekt på hotellet, men kommer fra en ferdigpakning a'la det man får kjøpt på matvarebutikker. Disse var heller ikke varme, og knakk rett og slett i små biter når vi prøvde å brette de opp for å ta på syltetøy, og smakte ikke godt.

Generelt slitent og utdatert.
Veldig skuffende og står ikke i stil til prisen man betaler. Anbefales ikke.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, MetLen
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Hei,

Beklager at du ikke var fornøyd hos oss i september 2021, vi håper du vil go oss en ny sjanse i løpet av 2022!
Velkommen tilbake!

Anmeldt 25. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 21. august 2021

Hotellet ligger i fin omgivelse med mulighet for betalt og gratis aktiviteter. Rommet vi fikk var i 1.etg. Eneste mulighet å ha åpen "vindu" var å ha en åpen dør rett ut. baderommet hadde en dusj med gardin, slik at hele rommet blir vått uten noen mulighet for å tørke gulvet. Dette ble rapportert til resepsjon uten at de endret noe. Nesten ingen plass å legge fra toalettsaker ol. Det var lite og dårlige lys i rommet. God frokost

Takk, 386tams

Hei,

Takk for din tilbakemelding fra august 2021, vi håper dere vil gi oss en sjanse til og besøke oss i løpet av 2022!
Si fra at dere ønsker et større rom så ordner vi det.

Anmeldt 21. august 2021

Hotellet ligger flott til, og leiligheten vi bodde i var skinnende ren og fin. Imidlertid trekker dårlig kundeservice ned. Da vi skulle sjekke inn overvar vi en krangel vedrørende refusjon av en bryllupskake til ca. kr. 2980, som var bestilt for 1 år siden, mellom en ansatt og en i bryllupsfølget. Slike diskusjoner burde ha foregått andre steder. Et forsøk på å spørre en kelner når matserveringen var slutt i restauranten ble bare besvart med "Jeg har ikke tid"...Forsøk på å få med mat til rommet istedet ble besvart med at "Du er for sent ute". Klokka var da 2030. Det viste seg i ettertid at kjøkkenet var åpent til kl. 2100. Neste morgen var det kaos i frokostsalen. Det manglet bestikk, tallerkener og tilbehør, selv om betjeningen gjorde sitt ytterste. Det var rett og slett for liten kapasitet. Corinregler ble ikke overholdt mht. avstand og lokalet var stappe fullt.

Takk, ldr156

Hei,

Beklager at dere ikke var fornøyd med ert besøk i august 2021. Vi håper dere vil gi oss en ny sjanse, velkommen tilbake!

Anmeldt 12. august 2021

Hotellet er fint og logger perfekt ved vannet. Overnattingsprisen var relativ høy i forhold til kvalitet på frokost. Måtte re opp ekstrasenger selv. Minigolf frarådes. Dyrt og banene bærer preg av lite vedlikehold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Gro-Helene N

Hei,

Takk for din tilbakemelding ang. opphold i august 2021.
Vi håper dere vil gi oss en sjanse til og besøke oss i løpet av 2022.