ScandicHotels.com
Anmeldt 13. september 2021

Vi bestilte superior rom på Havna Tjøme. Tidlig innsjekk, servicen i resepsjonen og blant serveringspersonalet var helt topp. Måltidene smakte fortreffelig. Vi hadde sett for oss bedre dyner og madrasser, samt kluter på badet. Vi savnet også en "kontorstol" som kunne benyttes ved skrivebordet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Vidar B
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Hei,

1000 takk for tilbakemelding, flott at dere gir beskjed hva dere savner.

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Grunnet kø i 3 timer fra Oslo ble vi dessverre for sen til innsjekk kl 15.00. Selv om vi ikke hadde avtalt med hotellet at vi kom kl 15.00.
Da vi skulle ringe hotellet for å si at vi ble forsinket, måtte vi prøve flere ganger før vi endelig fikk svar ca 16.15. Da fikk jeg en sur og irritert tone fra resepsjonisten om at rommet vårt i utgangspunktet ble gitt vekk om vi ikke gav beskjed om sen innsjekk før 16.00. Jeg sa jeg hadde forsøkt flere ganger før dette og hun svarte at det var kaos i resepsjonen.
Vi ble forsikret om at vi skulle få rommet men at det ikke var selvfølge.

Det var god og innholdsrik frokost. Stort utvalg av brød, drikke og pållegg, samt et godt utvalg glutenfritt! Det var orden og rent rundt oss!

Rommet vi fikk var trangt, lite og mørkt, og vi fikk litt kott-følelse av rommet. Sengen var smal for to personer og rommet ekstremt varmt. Ikke mye som minnet om et koselig og avslappende hotellrom.

Restauranten- servitørene og hovmester virket både usikre og uprofesjonelle når vi spurte om ledig bord. De foran oss i kø ble servert øl midt i køen og det var tilløp til kaos. Og smittevern var ikke å spore da. Vi valgte å spise i Tønsberg!
En mer uprofesjonell restaurantbetjening på hotellet må man lete lenge etter!
Vi følte oss mer til bry enn velkommen!

Takk, Meg197617

Hei,

Beklager at dere hadde en uheldig opplevelse hos oss i September 2021. Vi håper dere vil gi oss en ny sjanse i 2022!
Velkommen tilbake!

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Betalte 1430,- for et knøttlite rom i 3 etasje, ingen heis. Halve rommet består av skråtak så det er ikke mulig å stå oppreist.
Sengen er plassert inntil veggen, og det er kun mulig å komme seg ut av venstre siden av sengen ved å ake seg nedover til fotenden. På denne siden er det ikke noe leselys, heller ikke noen form for nattbord på noen sider.
Det var kun 2 små puter i sengen, disse var fyllt med vatt/fiber og ga ingen god søvn.
Det er ikke kjøleskap på rommet, så heller ingen mulighet for å ha kald drikke tilgjengelig. Den ene gardinen var på vei til å ramle ned , og det var blod/leppestift på den andre delen.

I frokostsalen var det helt klart ikke vasket etter middagsservering kvelden før. Det var pommes frites på gulvet, smuler på flere av stolene ved bordet vårt, smuler på bordet og visne blomster. Vi var på plass kl 08 når serveringen åpnet, så dette var ikke fra samme dag.
Speilegg med baconskive, pølser og eggerøre var alle kalde, agurkskivene var åpenbart ikke fra i dag, da de var tørre. Pannekakene blir ikke stekt på hotellet, men kommer fra en ferdigpakning a'la det man får kjøpt på matvarebutikker. Disse var heller ikke varme, og knakk rett og slett i små biter når vi prøvde å brette de opp for å ta på syltetøy, og smakte ikke godt.

Generelt slitent og utdatert.
Veldig skuffende og står ikke i stil til prisen man betaler. Anbefales ikke.

1  Takk, MetLen

Hei,

Beklager at du ikke var fornøyd hos oss i september 2021, vi håper du vil go oss en ny sjanse i løpet av 2022!
Velkommen tilbake!

Anmeldt 25. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 21. august 2021

Hotellet ligger i fin omgivelse med mulighet for betalt og gratis aktiviteter. Rommet vi fikk var i 1.etg. Eneste mulighet å ha åpen "vindu" var å ha en åpen dør rett ut. baderommet hadde en dusj med gardin, slik at hele rommet blir vått uten noen mulighet for å tørke gulvet. Dette ble rapportert til resepsjon uten at de endret noe. Nesten ingen plass å legge fra toalettsaker ol. Det var lite og dårlige lys i rommet. God frokost

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 386tams

Hei,

Takk for din tilbakemelding fra august 2021, vi håper dere vil gi oss en sjanse til og besøke oss i løpet av 2022!
Si fra at dere ønsker et større rom så ordner vi det.