Anmeldt 9. juli 2021

Ankom med bobil 07.07.21. Ble møtt av særdeles hyggelig betjening. Ble anvist plass. Fine sanitæranlegg. Dusj og vaskemaskin var inkludert i prisen. Kan absolutt anbefale restauranten og nydelige vårruller.
Betjeningen var godt synlig og veldig hjelpsom. Her kommer vi gjerne tilbake.

Takk, livtsjur
Anmeldt 4. juli 2021

Nettopp vært på der på døgn plass, i to netter. Opplevde plassen meget lite organisert, ingen som passet på at det var forskriftsmessig avstand mellom vogner/fortelt. Døgn nr to fikk vi vogn som parkerte veldig nærme vår, sa i fra til eier absolutt ingen forståelse!! Nabovogn satte opp fortelt var maks en meter fra vår vogn, de benyttet forteltet som soverom. Absolutt ikke ro på plassen kl 2300, som det står i reglene! Plassen fremsto som rotete, meget ujevnt underlag, bløtt/sølete! Kommer ikke tilbake og anbefaler styr unna!!

Takk, KarinLNN
Anmeldt 3. juli 2021

Ustelt campingplass, rotete rundt vogner, plankehauger, jordhauger, ikke stelt anlegg, brennesle rundt campinghytter. Det var dårlig renhold i hytter, de sprayet hyttene ned med dårlig luftrenser spray med MYE lukt slik at vi fikk hodepine. WC anlegg var dårlig renhold på, tomt for dopapir og lite vask. Lite sjarm, synd når de har et slikt godt utgangspunkt på Verdens Ende. Reiser ikke tilbake og kan ikke anbefale det.

Romtips: Vi betalt 1000 kr per natt for campinghytte til 2, som var svært dårlig
Takk, aashildr2021
Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Var lovet plass men var fult når vi kom.
Vi hadde avtalt å leie plass til vogn men når vi kommer så er det fullt og lite hyggelig betjening.
Prøvde å forklare at plass var reservert av slik at vi ikke skulle behøve å stresse for å komme frem. Men det var ikke ledige plasser når vi kom frem og ikke noe forsøk på å være ydmyk på at vi hadde fått den beskjeden.

Romtips: Ikke reise ditt
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, anettemol
Anmeldt 26. april 2021

Plassen er ok,men strøm må bli bedre,var der nå i helga 23-25 april strømmen var borte nesten hele tiden.Ringte eier han svarte med å si da bruker dere for mye strøm noe vi ikke gjorde,vi var 4 biler sammen og hadde kun kjøleskap på strøm.Vaktmester Rune gjør en flott jobb men strømmen får han ikke gjort noe med så lenge anlegget er som d er.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, OddnyR1