Anmeldt 20. juli 2021

Etter to år på Norgesferie i enkle kår skulle vi avslutte på Tjøme, det skulle vi aldri ha gjort. Vi ble møtt av en frekk og arrogant ansatt som ikke gadd å reise seg, ba oss bare vente til kl 15. Da vi kom tilbake fikk vi en hytte som ikke så ut, møkkete og stygg, og med strøm i bare to stikkontakter. Det var meldt 30 grader og vi var avhengig av vifter for å sove. Vi sa fra, men ble nærmest avvist som brysomme gjester.

Ingen visste hvor strømmen til hytta kom fra eller hvor sikringene var. Etter flere timers venting kom strømmen på (gikk riktignok flere ganger etter det), men da måtte flomlyset i «stua» stå på døgnet rundt for at det skulle være strøm i stikkontaktene på «soverommet».

Dette fremstår som så brannfarlig at vi sov med brannslukningsapparatet på soverommet og varslet brannvesen og el-tilsyn. Det var ikke engang mulig å åpne vinduet på soverommet. De lovte at en elektriker skulle komme, men det skjedde jo ikke.

Det er fint å skryte av 40-50 år med tradisjon, men IKKE når ingenting er vedlikeholdt.

Lading av elbil, som vi fikk bekreftet i bookingen, hadde de ikke. Det endte med en 30 meter lang skjøteledning fra sanitæranlegget.

Nærmeste bobil var parkert under en meter fra hytta, Det var smekkfullt av biler og telt. Helt uansvarlig og utrivelig utsikt fra terrassen var naboens urin som gikk rett i bakken under bobilen.

Etter å ha brukt hele første kvelden på dette opplevde vi at kona til eieren lusket rundt hytta og lot som om hun ikke var der. Lenge. Da vi konfronterte henne med dette «klikket hun i vinkel» hylte og skrek, og forsøkte å mannen sin til å nekte oss lading, og å kaste oss ut.

Det var søppel og rot over hele plassen. Søppelcontaineren var overfylt og lukta var forferdelig.

Renholdet var elendig, det manglet såpe på toalettet og det fløt med papir. Der var det åpenbart en regel som gjaldt: mest mulig penger inn, minst mulig ut.

Går det an å gi minuspoeng her? Dette er det verste vi har vært borti! Ikke bare er de ansatte frekke og ignorante, de kalte oss bråkmakere som våget å påpeke forholdene. Med den holdningen, det strømopplegget, tett i tett med vogner og hytter, og masse søppel. Hvis det f eks skulle ta fyr i det elektriske anlegget så er dette en potensiell dødsfelle.

Reis aldri dit!!!

Takk, 206geirb
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Super service Vi ankom 22.45 til full plass, men det hyggelige vertskapet fant allikevel en plass til oss og vår bil med taktelt ⛺️! Vi rakk ikke å besøke puben på stedet - det får bli neste gang!
Kort spasertur til Verdens ende med bademuligheter og restaurant. Anbefaler plassen!

Takk, Trek473149
Anmeldt 9. juli 2021

Ankom med bobil 07.07.21. Ble møtt av særdeles hyggelig betjening. Ble anvist plass. Fine sanitæranlegg. Dusj og vaskemaskin var inkludert i prisen. Kan absolutt anbefale restauranten og nydelige vårruller.
Betjeningen var godt synlig og veldig hjelpsom. Her kommer vi gjerne tilbake.

Takk, livtsjur
Anmeldt 4. juli 2021

Nettopp vært på der på døgn plass, i to netter. Opplevde plassen meget lite organisert, ingen som passet på at det var forskriftsmessig avstand mellom vogner/fortelt. Døgn nr to fikk vi vogn som parkerte veldig nærme vår, sa i fra til eier absolutt ingen forståelse!! Nabovogn satte opp fortelt var maks en meter fra vår vogn, de benyttet forteltet som soverom. Absolutt ikke ro på plassen kl 2300, som det står i reglene! Plassen fremsto som rotete, meget ujevnt underlag, bløtt/sølete! Kommer ikke tilbake og anbefaler styr unna!!

Takk, KarinLNN
Anmeldt 3. juli 2021

Ustelt campingplass, rotete rundt vogner, plankehauger, jordhauger, ikke stelt anlegg, brennesle rundt campinghytter. Det var dårlig renhold i hytter, de sprayet hyttene ned med dårlig luftrenser spray med MYE lukt slik at vi fikk hodepine. WC anlegg var dårlig renhold på, tomt for dopapir og lite vask. Lite sjarm, synd når de har et slikt godt utgangspunkt på Verdens Ende. Reiser ikke tilbake og kan ikke anbefale det.

Romtips: Vi betalt 1000 kr per natt for campinghytte til 2, som var svært dårlig
Takk, aashildr2021