“Lite hyggelig, rot med bestillinger og medium mat”
Anmeldelse av Solsiden og Sjoboden

Solsiden og Sjoboden
Vurdert som nr. 3 av 11 Restauranter i Tjøme
Anmeldt 22. juli 2021

Du får klar beskjed hvis du bruker for lite penger. Da vil de heller ha gjester som "bestiller mer". Ved neste besøk forsøkte vi derfor take away. Der ble alle bestillingene feil, men de tok likevel 400,- mer betalt enn det sto på menyen at det kostet. Maten var

1  Takk, AlfBrero

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Solsiden leverer 100% Bild, hyggelig og rask servering med super god pizza hunden fikk selvsagt vann først. Dette er en sikker vinner

Takk, Rakja
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på besøk hos slekt på Tjøme. For å handle ingredienser til fiskesuppe dro vi til Hvasser. Der meldte sulten seg og vi ble anbefalt den populære pizzaen på Solsiden med amerikansk bunn. Det viste seg å være full klaff, nesten 2 store pizza ble fortært av 6 sultne familiemedlemmer. Kjempehyggelig betjening og god smittekontroll, både munnbind og sprit ved inngang. Kunne med fordel hatt en håndsprit på hvert bord, noe vi fikk da vi spurte om det. Kommer helt sikkert tilbake

Takk, Olga-Margrethe K
Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Her kan du fint ta et morgenbad. Også i oktober. Fine badestiger å klatre opp av vannet. Dette var en herlig start på dagen!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, HCMy
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 2 vennepar med til sammen 4 barn. Alle elsket pizzaene (amerikanske) og en med glutenfri bunn. Herlige omgivelser, stort sett hyggelig betjening. De går dessverre litt for ofte tom for mat, her er det rom for forbedringer! Ølen fra tappetårnet kunne også med hell vært noe annet enn Ringnes mente flere i følget....
Stedet anbefales!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Kongemoi

Reisende som så på Solsiden og Sjoboden, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Solsiden og Sjoboden? Del dine erfaringer!