“Rotet med bestilling og måtte be om mye ekstra”
Anmeldelse av Scandic Havna Restaurant

Scandic Havna Restaurant
Bestill bord
tir. 21.9.
20:00
Vurdert som nr. 10 av 11 Restauranter i Tjøme
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var en familie med 3 barn og 2 voksene. Rotet med bestillingen vår og vi måtte be om mye i tillegg, virker litt uproft.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, tonea710
Merethe F, Daglig leder på Scandic Havna Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2021

Takk for din tilbakemelding

Anmeldt 26. juli 2020

Jeg tok meg en tur til Havna hotel og spiste ved uteserveringen. Hvor skal man begynne, utrolig fin beliggenhet i Tjøme flotte skjærgård. Veldig hyggelig betjening som gjorde at jeg følte meg sett og tatt vare på under den lille visitten. Maten kom relativt kjapt. Lunsj menyen er fin og variert og fish and chips er virkelig til å anbefale! Kommer gjerne igjen og anbefaler Havna restaurant til både lunsj og middag.

1  Takk, wiolettwaksviko

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire som skulle spise middag.
To bestilte hamburger og fikk mat ca 10 min før vi to som bestilte indrefilet .
Pomes frites til hamburgeren var kald når det ble servert .
Jeg var en av de to som bestilte Indrefilet og bestilte medium stekt, men den var grå / brun inni. Smakte heller ikke slik man forventer av en indrefilet . Amadine potetene som fulgte med var smakløse da salt og krydder var fraværende.
Plutselig kom det en hund inn i restauranten. Skandale !

1  Takk, AnitaB12345
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 personer til middag etter å ha bestilt bord.
Det første som møter oss er møkkete bestikk som var rullet inn i serviett. Vi ber om å få nytt, og hun tar det med seg og kommer tilbake med besitt og sier: «Serviettene får dere ikke nye, bare bestikket, for serviettene er rene».
Vi bestiller mat, 2 indrefilet og 2 burgere.
Når burgerne kommer er pommes frites kald, men smak på burger var ok. Etter ca 7-10 min etter burgerne var servert kommer indrefiletene til resten av følget.
Biffene var smakløse og ikke særlig mørt.
At en hund kom inn i restauranten og vandret rundt gjorde ikke saken bedre.

Nei, kan dere la vær å spise her - så gjør det!

2  Takk, 2512henning
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom til uteserveringen med båt, ønsket å bestille noe å drikke. Tre voksne og tre barn på 11, 12 og 13 år. Ventet ca 5 min for å bli vist til et bord, måtte tilslutt tilkalle betjening da ingen gjorde mine til å komme bort selv om det står et skilt om at man skal vente. Da servitøren kom sa hun at det var stengt. Klokken var 16.15 og det satt gjester og spiste eller drakk ved ca halvparten av bordene. På skiltet utenfor står det «Drikke kl 12-23». Vi ble veldig overrasket av den avvisende tonen og gikk tilbake til båten. Da så vi at gjestene som kom etter oss ble vist til et bord av den samme servitøren som hadde vist oss bort. En ubehagelig opplevelse som selvsagt ikke fører til at vi kommer tilbake eller noensinne vil anbefale Scandic Havna til andre.

1  Takk, Anenod

Reisende som så på Scandic Havna Restaurant, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Scandic Havna Restaurant? Del dine erfaringer!