“Dårlig matopplevelse”
Anmeldelse av Den Blå Brygge

Den Blå Brygge
Vurdert som nr. 6 av 11 Restauranter i Tjøme
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Spiste rekesalat som var ekstrem salt og druknet i dressing. Ikke å anbefale. Dyrt og dårlig. Ikke verdt å betale for. Gå heller til restauranten i nabobygget

1  Takk, Traveler20647678484

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 12 stk som var klar for middag etter en fin dag på vannet! Mange restauranter virket stresset, men her slo Den blå brygge til med et fantastisk hyggelig vertskap, satt sammen bord ute, la ut tepper og saueskinn og leverte på et flott nivå! Maten var god og innsatsen formidabel! Tusen takk for oss!

2  Takk, olegeorgn
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Her virker det som det har vært nye eiere. Vanligvis gir det å være på den blå brygge både matopplevelse og god stemning. Nå i juli -21 gav det ingen av delene. Spiser vanligvis kreps der, men har også smakt annet som da har smakt godt. Nå gikk vi for biff. Ihjelstekt, dårlig tilbehør og varm drikke var opplevelsen. Blir ikke flere turer ut der i år. Ikke levende lys eller annet stemningsskapende der. Kaldt. Fremsto mer som gatekjøkken i år. Synd fordi lokale har jo store forutsetninger for å være koselig med små grep!

1  Takk, 783thereseh
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Lørdag formiddag med lunsj for 2 på Blå Brygge på Hvasser skuffet ikke! Det blåste en del men det var skjermet godt for vinden, så vi koste oss ute med vakker utsikt over sjøen :-) Vi bestilte et skagensmørbrød og en Cæcarsalat som begge smakte veldig godt, faktisk den beste cæcarsalaten jeg har spist noen gang med nystekt saftig kylling og nystekt bacon, sprø salat og sprø krutonger, godt med parmesan og en nydelig dressing! Skagensmørbrødet var også bare helt perfekt - kanskje bare et bitte lite dryss med pepperkverna. Store porsjoner.

Servicen var upåklagelig og maten kom raskt. Vi kommer gjerne igjen :-)

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, MElisabeth
Anmeldt 22. august 2020

Vi var 4 stk + en liten hund.
Super beliggenhet. Rask service fra noen meget hyggelige unge folk.
Spiste fiskesuppe. God smak, nydelig nybakt brød. Passe varm.

Prisen tatt i betraktning kan jeg lett anbefale dette stedet.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, tomsavini

Reisende som så på Den Blå Brygge, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Den Blå Brygge? Del dine erfaringer!