“Overraskende god mat og service.”
Anmeldelse av Verdens Ende Spiseriet

Verdens Ende Spiseriet
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Tjøme
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Overraskende god mat og service. Kveita var like god som hjemme i TromsøFlott utsikt,. God indrefilet og hvalbiffen var god.

2  Takk, oeande3

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggende restaurant, med greit utvalg. Moderat prisnivå og fantastisk utsikt ! Vi kjøpe fiskesuppe (forrettsporsjon) med focaccia og aiolli, og det smakte fortreffelig.
God service fra hyggelige servitører.
En vindtett jakke anbefales
Kommer gjerne tilbake en annen gang

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, May Liss K
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Meget gode retter og hyggelig betjening.
God fisk med ferske grønnsaker, kona ga gode tilbakemeldinger på hummersuppen.
Fantastisk utsikt over svabergene på Verdens ende. Det er også mulig å sitte innendørs i dårlig vær.
Vi kommer tilbake

Takk, NorStar350
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god mat i fantastiske omgivelser. Vi prøvde både hamburger, kylling og indrefilet, og alle var fornøyd. Hyggelig betjening og helt OK prismessig.

2  Takk, Osloulven
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Familiemiddag ble en god opplevelse med mye og god mat, samt god service! Helt fornuftige priser da porsjonene er store og veldig smaksrike!

Takk, F5641PYmonicab

Reisende som så på Verdens Ende Spiseriet, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Verdens Ende Spiseriet? Del dine erfaringer!