“Fantastisk utsikt, manglende service”
Anmeldelse av Verdens Ende Spiseriet

Verdens Ende Spiseriet
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Tjøme
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss stort til et restaurantbesøk med fantastisk utsikt. Utsikten er flott og beliggenheten er idyllisk. Likevel ble vi skuffet over måltidet, spesielt grunnet manglende service. Maten var ok, og dagens fisk (kveite) anbefales. Etter at maten kom på bordet var det slutt på servicen. Vi gikk tomme for drikke uten at dette ble fulgt opp. Vi ba om mer vann ved to anledninger uten at dette ble fulgt opp. Maten ble også ryddet av bordet uten tilbud om ytterligere drikke eller dessertmeny.

Utsikten anbefales, rutinene internt må skjerpes.

1  Takk, sondreh619

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Jaja, man kan ikke vinne hver gang..
Men en gang i blant hadde vært fint.
Først fikk vi maten, så etter stund kom drikken. Kveita var i beste fall lunken, men nærmere kald. Konsistensen var lutefiskaktig. Når servitøren spurte om maten var bra. Så sa jeg nei, men jeg kommenterte at potetene var ihvertfall varme. Det var jo bra det da, var svaret. Hvorfor spørre når man ikke er interessert i svaret?
Forslag til forbedringer:
Jobb med maten, service og betjening. Dette nivået holder ikke. Men utsikten er verdt et besøk.

2  Takk, GuPetersonn
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Overraskende god mat og service. Kveita var like god som hjemme i TromsøFlott utsikt,. God indrefilet og hvalbiffen var god.

2  Takk, oeande3
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggende restaurant, med greit utvalg. Moderat prisnivå og fantastisk utsikt ! Vi kjøpe fiskesuppe (forrettsporsjon) med focaccia og aiolli, og det smakte fortreffelig.
God service fra hyggelige servitører.
En vindtett jakke anbefales
Kommer gjerne tilbake en annen gang

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, May Liss K
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Meget gode retter og hyggelig betjening.
God fisk med ferske grønnsaker, kona ga gode tilbakemeldinger på hummersuppen.
Fantastisk utsikt over svabergene på Verdens ende. Det er også mulig å sitte innendørs i dårlig vær.
Vi kommer tilbake

Dato for besøk: juni 2020
Takk, NorStar350

Reisende som så på Verdens Ende Spiseriet, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Verdens Ende Spiseriet? Del dine erfaringer!