“Lunsj på Verdens Ende”

Verdens Ende Spiseriet
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Tjøme
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Lenge å vente på å få bord, selv med flere ledige bord inne og ute. Så kan lønne seg å reservere bord i forkant. Valgte fiskesuppe og rekesmørbrød - smaksmessig var det veldig bra. Spesielt fiskesuppen hadde mye gode ingredienser BL. a. Flere blåskjell, Men det var flere fiskebein i fiskesuppene. Pris trekker litt ned karakter.

Takk, LTSil

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde med rullestol. Hadde bestilt bord ink rullestol.
Det virket først å være et problem for hovmester, men dem fikk det til å fungere etter en kort stund.

Maten var god. Vi spiste kveite, fiskesuppe, rekesmørbrød, pannekaker og blåskjell.

Barnemeny pannekaker var noe lite. Her er det to små pannekaker. Kunne gjerne vært 3 stk da de er så små.

Fiskesuppe var nydelig
Kveite og blåskjell var bra.

Hovmester disket opp med Is til ungene etter maten. De kunne da velge mellom Div diplom pinneis.

Vi fikk twist til kaffen.

God opplevelse.
Det blir burger neste gang, da den så veldig god ut og det var ekstremt mange som spiste den så vi.

Takk for oss !

Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Lang kø for bespisning ute på en nydelig og varm lørdagskveld. Hyggelig hovmester som gjorde sitt ytterste for å få til bordplasseringer. Veldig hyggelig og oppmerksom betjening gjennom hele vårt opphold. Stort sett nydelig mat med noe unntak. Mange blåskjell som ble servert og hadde ikke åpnet seg , Gambas på Surf & Turk var langtfra fersk og hamburger var ikke varm ved servering. Syltet rødløk på en nydelig andeconfit var en lite heldig kombinasjon. Men alt i alt en flott utekveld og noe av dette får skrives på konto for en ekstremt travel kveld for kjøkken. Vi prøver gjerne igjen.

Takk, Hiped
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære på "verdens ende". Ble utrolig godt mottatt av en superblid og hyggelig servitør som viste oss til testaurantens beste "utebord". To av oss bestilte Surf and turf, mens den tredje bestilte dagens fisk/fangst som var 'lange'!
En deilig flaske med rødvin "Barbera" ble bestilt til.
Maten ble "nydt" i herlige omgivelser, og en utrolig flott solnedgang.
Surf and turf sto absolutt til forventningen, med deilig og mørt kjøtt, og mye gode grønnsaker, poteter og god saus til.... mmmmmm! Fisken som ble bestilt, kunne virke litt tørr, men hadde mange gode smaker.
Desserten var helt grei....!

Takk, groeseth
Anmeldt 4. juli 2021

Vi var der en søndag. Relativt lite folk sannsynligvis på grunn av dårlig vær. Grei meny. Rask servering. Meget gode smørbrød. Betjeningen brukte munnbind. Meget hyggelig betjening. Advarte oss mot måkene som kunne vøre svært nærgående (ute) når de oppdaget mat på bordet. Bra.

Takk, Ole_J2101

Reisende som så på Verdens Ende Spiseriet, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Verdens Ende Spiseriet? Del dine erfaringer!