“Spiseriet Verdens Ende”

Verdens Ende Spiseriet
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Tjøme
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk ikke det som var bestilt og det var dårlig system.
De hadde gått tom for loff så vi fikk ikke loff så vi måtte maule reker. Men servicen var bra og servitørene var veldig hyggelige. Desserten anbefales også på det sterkeste.

Takk, Compass21624132860

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Bør oppleves. Dro hit en tirsdagskveld. Fikk raskt bord på uteserveringen med nydelig utsikt utover havet. Surf and turf ble retten. Biffen smeltet nesten på tungen. Anbefales. God service :)

Takk, Line Strande H
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Lenge å vente på å få bord, selv med flere ledige bord inne og ute. Så kan lønne seg å reservere bord i forkant. Valgte fiskesuppe og rekesmørbrød - smaksmessig var det veldig bra. Spesielt fiskesuppen hadde mye gode ingredienser BL. a. Flere blåskjell, Men det var flere fiskebein i fiskesuppene. Pris trekker litt ned karakter.

Takk, LTSil
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde med rullestol. Hadde bestilt bord ink rullestol.
Det virket først å være et problem for hovmester, men dem fikk det til å fungere etter en kort stund.

Maten var god. Vi spiste kveite, fiskesuppe, rekesmørbrød, pannekaker og blåskjell.

Barnemeny pannekaker var noe lite. Her er det to små pannekaker. Kunne gjerne vært 3 stk da de er så små.

Fiskesuppe var nydelig
Kveite og blåskjell var bra.

Hovmester disket opp med Is til ungene etter maten. De kunne da velge mellom Div diplom pinneis.

Vi fikk twist til kaffen.

God opplevelse.
Det blir burger neste gang, da den så veldig god ut og det var ekstremt mange som spiste den så vi.

Takk for oss !

Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Lang kø for bespisning ute på en nydelig og varm lørdagskveld. Hyggelig hovmester som gjorde sitt ytterste for å få til bordplasseringer. Veldig hyggelig og oppmerksom betjening gjennom hele vårt opphold. Stort sett nydelig mat med noe unntak. Mange blåskjell som ble servert og hadde ikke åpnet seg , Gambas på Surf & Turk var langtfra fersk og hamburger var ikke varm ved servering. Syltet rødløk på en nydelig andeconfit var en lite heldig kombinasjon. Men alt i alt en flott utekveld og noe av dette får skrives på konto for en ekstremt travel kveld for kjøkken. Vi prøver gjerne igjen.

Takk, Hiped

Reisende som så på Verdens Ende Spiseriet, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Verdens Ende Spiseriet? Del dine erfaringer!