“Små detaljer som ødelegger”
Anmeldelse av Verdens Ende Spiseriet

Verdens Ende Spiseriet
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Tjøme
Prisklasse: kr 55 - kr 395
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 23. august 2021

Vi bestilte hummer naturell til forrett, den var god, men vinglasset var ikke rent så vi måtte be om ett nytt. Fiskesuppe til hovedrett, ikke noen smaksopplevelse, og det samme med dagen fisk, piggvar. Fiskesuppen ble servert med gris rundt askjetten og ett torky(!) tørkepapir under. Desserten var god, vi bestilte 2 forskjellige. Det var ingen som spurte om noen av rettene smakte, og da ble totalopplevelsen dårlig.

Takk, hanspetter_2021

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Middag for fire, tre retter, fin sommerkveld.
For så vidt greit at bordet ikke er helt klart ved ankomst, men da bør det tilbys et greit bord i solen ute - mens man venter. Slik var det ikke - vi ble henvist til et nokså skittent bord - i skyggen (mens en større del av den solrike uteserveringen var sperret av).
Servicen inne bar tydelig preg av ufaglært arbeidskraft - uten for mye opplæring.
Grei mat, med unntak av burger som flest ble bragt til bordet sammen med forrettene - og dermed servert på nytt en halvtime etterpå (samme burger..).
Greie desserter, men tabbene ødelegger dessverre opplevelsen. Skal likevel gi det en ny sjanse, og håper på bedre service neste gang.

Takk, Fantonaldo
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk ikke det som var bestilt og det var dårlig system.
De hadde gått tom for loff så vi fikk ikke loff så vi måtte maule reker. Men servicen var bra og servitørene var veldig hyggelige. Desserten anbefales også på det sterkeste.

1  Takk, Compass21624132860
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Bør oppleves. Dro hit en tirsdagskveld. Fikk raskt bord på uteserveringen med nydelig utsikt utover havet. Surf and turf ble retten. Biffen smeltet nesten på tungen. Anbefales. God service :)

Takk, Line Strande H
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Lenge å vente på å få bord, selv med flere ledige bord inne og ute. Så kan lønne seg å reservere bord i forkant. Valgte fiskesuppe og rekesmørbrød - smaksmessig var det veldig bra. Spesielt fiskesuppen hadde mye gode ingredienser BL. a. Flere blåskjell, Men det var flere fiskebein i fiskesuppene. Pris trekker litt ned karakter.

Takk, LTSil

Reisende som så på Verdens Ende Spiseriet, så også på

Tjøme, Tjøme kommune
Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Verdens Ende Spiseriet? Del dine erfaringer!