“Vellykket 90-årsdag!”

Verdens Ende Spiseriet
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Tjøme
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig å komme hit! Betjeningen behandlet oss som om vi var kongelige! Og maten! Enestående godt, alt sammen. Beliggenheten er av en annen verden.

Takk, Kornheide

Anmeldt 23. august 2021

Vi bestilte hummer naturell til forrett, den var god, men vinglasset var ikke rent så vi måtte be om ett nytt. Fiskesuppe til hovedrett, ikke noen smaksopplevelse, og det samme med dagen fisk, piggvar. Fiskesuppen ble servert med gris rundt askjetten og ett torky(!) tørkepapir under. Desserten var god, vi bestilte 2 forskjellige. Det var ingen som spurte om noen av rettene smakte, og da ble totalopplevelsen dårlig.

Takk, hanspetter_2021
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Middag for fire, tre retter, fin sommerkveld.
For så vidt greit at bordet ikke er helt klart ved ankomst, men da bør det tilbys et greit bord i solen ute - mens man venter. Slik var det ikke - vi ble henvist til et nokså skittent bord - i skyggen (mens en større del av den solrike uteserveringen var sperret av).
Servicen inne bar tydelig preg av ufaglært arbeidskraft - uten for mye opplæring.
Grei mat, med unntak av burger som flest ble bragt til bordet sammen med forrettene - og dermed servert på nytt en halvtime etterpå (samme burger..).
Greie desserter, men tabbene ødelegger dessverre opplevelsen. Skal likevel gi det en ny sjanse, og håper på bedre service neste gang.

Takk, Fantonaldo
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service! Ved bestilling av drikke hadde det blitt gjort en feil og da vi ga beskjed til han som leverte drikken fikk vi beskjed om at vi måtte si ifra til servitør selv! At han ikke kunne gi beskjed videre var dessverre noe som gjentok seg gjennom måltidet og var til stor frustrasjon ettersom servitør var hyggelig, men tydeligvis uerfaren og derfor meget vanskelig å få tak i da vedkommende ikke var flink til å holde et generelt øye med sin seksjon.

Vi opplevde også å ikke få servert brød som hørte til rettene våre, fikk beskjed av servitør at det brødet vi fikk var til deling, til tross for at det skulle ha fulgt med til hver av rettene våre. Heldigvis fikk vi huket tak i en mer erfaren servitør som kom bort med det vi manglet.

Ettersom det var lettere å få tak i de som kom med maten enn vår servitør forsøkte vi blant annet å be dem om påfyll til drikke, men fikk da igjen beskjed om at dette måtte vi ta med vår servitør, uten at disse ga servitør beskjed om at vi ønsket å bestille mer.

Ved et gjentatt forsøk med en annen runner, blandet en tredje seg inn på en meget aggressiv måte for å si at vi måtte ta det med vår servitør. Dette var den unge fyren med halvlangt brunt hår. Som en med lang erfaring innen service kan jeg med hånden på hjertet si at fyren har intet å gjøre i servicebransjen når han: 1. blander seg inn i en sak han ikke har noe med/er involvert i og 2. angriper gjesten ved å respondere på en meget aggressiv måte.
Å bli møtt med aggresjon er helt uakseptabelt og vi var ganske sjokkerte av den unge mannens oppførsel.

Vi som bord var høflige og på ingen måte ufine, men ble møtt på en meget ufin måte av flere av deres personale. Å ha den policyen at runners ikke kan ta ordre er helt greit (dog uprofesjonelt, menmen), men de må i det minste kunne videreformidle til servitør at et av deres bord ønsker å få kontakt med dem.

Jeg skjønner at man kan bli stresset når man er ny i yrket og det er mye å gjøre, men det er fortsatt mulig å smile og være vennlig og imøtekommende selv om ting tar litt lengre tid.

Ellers var maten noe under gjennomsnittlig. Det er ganske trist at dere ikke var gode på sjømat, ei heller på rettene dere prøver å fremheve.

Slik standarden er på deres restaurant nå kommer jeg til å råde alle mine venner og bekjente til å ta med kjølebag og piknikkurv når de skal til Verdens Ende.

Takk, Compass60811373086
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk ikke det som var bestilt og det var dårlig system.
De hadde gått tom for loff så vi fikk ikke loff så vi måtte maule reker. Men servicen var bra og servitørene var veldig hyggelige. Desserten anbefales også på det sterkeste.

Takk, Compass21624132860

Reisende som så på Verdens Ende Spiseriet, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Verdens Ende Spiseriet? Del dine erfaringer!