“Fryktelig lite mat og DYRT!!!”
Anmeldelse av 8 Glass

8 Glass
Vurdert som nr. 9 av 11 Restauranter i Tjøme
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig servitør (dame), som anbefalte T-bone steak. 3 av 4 bestilte dette. Gikk godt over 1 time før maten kom. 5-6 biter med rent kjøtt, og ene T-bone var rått kjøtt (ustekt). Fy!!!!
Ble ikke mett og kostet over 400,- pr pers. !!!! Vi er årlig turister på Kjøpmannskjær, men aldri mer!!!!

Takk, tonjecmhanssen

Anmeldt 9. august 2019

Oasen med hyggelig musikk, palmer og bord ved vannet. Kult.
Enkel meny med god kvalitet. Blid service.
Vi spiste Parma fochaia og Chevresalat. Rikelige porsjoner. Hadde vært fint hvis majones og chevre ikke var smurt på brødet. Det var godt stekt brød som ble bløtt. Hadde ikke blitt det om det hadde vært servert ved siden av.
Det sto ikke noe om oliven på menyen. En av oss er ikke glad i det og det ble der litt kjedelig, når foccahiaen var full av oliven og at det var mye oliven i salaten.

Dato for besøk: august 2019
Takk, bentemoent
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Kun den personen som ryddet av bordene snakket Norsk. De hadde glemt å lage en rett, slik at en person måtte vente etter at alle hadde fått mat. Vi spiste burger og to hadde skalldyrsuppe. Lite mat på tallerken.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Torstein9583
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Utrolig bra mat, veldig positive betjening !
Dette er et spisested hvor feriefølelsen kommer snikende inn på deg. Ja, noe vente tid men hva gjør det når det er en sesong restaurant med høy kvalitet !!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 461piak
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Kult sted og flink betjening. Ligger som en oase på Tjøme. Enkel meny, god kvalitet på det som leveres.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Christoffer H

Reisende som så på 8 Glass, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i 8 Glass? Del dine erfaringer!