“Restaurantbesøk”
Anmeldelse av 8 Glass

8 Glass
Vurdert som nr. 9 av 11 Restauranter i Tjøme
Anmeldt 30. juli 2020

Svært dårlig kundeservice. Frekk betjening. De ødela hele vår opplevelse. Anbefaler ikke dette stedet.

Takk, Synne18

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flott plassering, ok servitør, men utrolig uhøflig personale ellers. Verst er skjeggete mann med ring i nesen som er frekk som få og oppfører seg rett og slett frekt mot gjestene.

Takk, 595madsb
Anmeldt 27. juli 2020

Rå og dårlig kokte blåskjell med kjøpefries og aioli i pappbeger til 530 kr sa fra til kelner som var den eneste som snakket norsk at jeg synes jeg burde får rabatt når halvparten av blåskjellene var uspiselig og kraften smakte som oppvaskvann

Takk, Kraftkost
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig servitør (dame), som anbefalte T-bone steak. 3 av 4 bestilte dette. Gikk godt over 1 time før maten kom. 5-6 biter med rent kjøtt, og ene T-bone var rått kjøtt (ustekt). Fy!!!!
Ble ikke mett og kostet over 400,- pr pers. !!!! Vi er årlig turister på Kjøpmannskjær, men aldri mer!!!!

Takk, tonjecmhanssen
Anmeldt 9. august 2019

Oasen med hyggelig musikk, palmer og bord ved vannet. Kult.
Enkel meny med god kvalitet. Blid service.
Vi spiste Parma fochaia og Chevresalat. Rikelige porsjoner. Hadde vært fint hvis majones og chevre ikke var smurt på brødet. Det var godt stekt brød som ble bløtt. Hadde ikke blitt det om det hadde vært servert ved siden av.
Det sto ikke noe om oliven på menyen. En av oss er ikke glad i det og det ble der litt kjedelig, når foccahiaen var full av oliven og at det var mye oliven i salaten.

Dato for besøk: august 2019
Takk, bentemoent

Reisende som så på 8 Glass, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i 8 Glass? Del dine erfaringer!