“Med båt for lunch”
Anmeldelse av 8 Glass

8 Glass
Vurdert som nr. 9 av 11 Restauranter i Tjøme
Anmeldt 4. august 2020

Meget hyggelig personale og nydelig lunch fra forrettsmenyen! Maten kom raskt til bordet.Kjekk båtbrygge ved restauranten.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 185eirikt

Anmeldt 30. juli 2020

Svært dårlig kundeservice. Frekk betjening. De ødela hele vår opplevelse. Anbefaler ikke dette stedet.

Takk, Synne18
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flott plassering, ok servitør, men utrolig uhøflig personale ellers. Verst er skjeggete mann med ring i nesen som er frekk som få og oppfører seg rett og slett frekt mot gjestene.

Takk, 595madsb
Anmeldt 27. juli 2020

Rå og dårlig kokte blåskjell med kjøpefries og aioli i pappbeger til 530 kr sa fra til kelner som var den eneste som snakket norsk at jeg synes jeg burde får rabatt når halvparten av blåskjellene var uspiselig og kraften smakte som oppvaskvann

Takk, Kraftkost
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig servitør (dame), som anbefalte T-bone steak. 3 av 4 bestilte dette. Gikk godt over 1 time før maten kom. 5-6 biter med rent kjøtt, og ene T-bone var rått kjøtt (ustekt). Fy!!!!
Ble ikke mett og kostet over 400,- pr pers. !!!! Vi er årlig turister på Kjøpmannskjær, men aldri mer!!!!

Takk, tonjecmhanssen

Reisende som så på 8 Glass, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i 8 Glass? Del dine erfaringer!