“Flotte omgivelser, hyggelig sted”
Anmeldelse av 8 Glass

8 Glass
Vurdert som nr. 9 av 11 Restauranter i Tjøme
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Vedig hyggelige servitører, god mat men ujevn kvalitet på de forskjellige rettene. Bestilte to glass vin og i det ene glasset var det mye mer enn i det andre. Dette bør ikke være vanskelig å standardisere.
Fantastisk plassering i vakre omgivelser.

Takk, Linda190483

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Varierende på mat, service og utvalg, men når alt klaffer er dette et perfekt sted for hygge. Vi var en vennegjeng som bestilte tapas til 12 personer nå på tampen av sesongen. Fikk servert veldig bra tapas, god vin og gode drinker, ingen ting å utsette på noe. Mat, drikke og service var full klaff . Fortsett slik

Takk, Ole Andreas R
Anmeldt 19. juli 2021

Det har gått brått nedover med restauranten 8 Glass. Alt for få båtplasser tilgjengelig. Kjedelig og liten meny, dårlig mat og stive priser er jo en særdeles dårlig combo. Vi spiste Tjømerøre. Ikke bestill det! En tørr og trist samrøre av fisk og litt skalldyr servert i en type "Norgesglass". Udelikat! Bestillingsappen deres virket bare i tide og utide. Skulle du bestille en ekstra Coca-Cola så måtte du inn på appen og guide deg frem til produktet, og så gjennom betalingsrutinen. Herregud så tungvindt. Eneste lyspunkt var en mannlig positiv svensk servitør som reddet stedet fra total bunnkarakter.

Takk, TorL152
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Har sett mange andre klager på dårlig service og lang ventetid.
Betjening var hyggelig og raske. 6 min på å få drikke 43min tok det å få 2stk blåskjell med pomfritt.

Blåskjellene var helt ok.

Takk, Torstein G
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Vi har ventet over en time på 5 stk fries og rosenkål. Alle som har kommet etter oss har fått mat. Ekstremt skuffende opplevelse. EN TIME og TJUE MINUTTER for å lage en bitteliten skål med fries? Og en skål rosenkål? Ærlig talt.

I tillegg etterspør vi maten og får beskjed at betjeningen «ikke vet».

Veldig fint sted, men elendig service.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, celma47

Reisende som så på 8 Glass, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i 8 Glass? Del dine erfaringer!