Nydelig skue og avslappende for sjela.

Anmeldt 12. april 2019
Frank J
Sandefjord, Norge
Fin natur

Færder nasjonalpark er en veldig fin med masse fine skjær og øyer. Anbefales absolutt viss du har... les mer

Anmeldt 19. juli 2017
galagutt
Oslo, Norge

Anmeldt 12. april 2019

Verden ende på Tjøme er berømt for sin storslåtte utsikt og det gamle fyret de brukte i gamledager. Her ute kan du nyte sjøen i alle former, fra vindstille med vannet som speil og til frådende sjø i god kuling eller storm. Har vært innom her mange ganger både gått og kommet med båt. Havna er lun og god selv når været står på som værst. Om sommeren er det mange fine badesteder og temperaturen i vannet er godt og det er rent.
Turen vi hadde sist, så fikk vi oppleve grov sjø og skumsprøyt fra havet. Det blåste godt, men en fryd for øye å se på naturkreftene leker med vannet. Blåser det godt fra sør, vil jeg anbefale alle å ta en tur ut her og nyte den spesielle opplevelsen å se havet fråde.
Er det sommer og varmt, er det også absolutt verdt å ta turen og få se en dukkert. Der også flere gode badeplasser rundt om på Tjøme.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Frank J
Anmeldt 13. oktober 2018

En fin opplevelse for barna med interaktive aktiviteter, her kan barna utstyrt med Ipad følge med på film quiz og mye mer. lærerikt om vårt hav og med hva som finnes der. haier var det første en unge så på filmen og var ikke klar over at vi har det her og.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, ritafabian
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Færder nasjonalpark er en veldig fin med masse fine skjær og øyer. Anbefales absolutt viss du har båt

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, galagutt
Anmeldt 29. mai 2017

Er du i Tønsberg, ta båten fra fiskebrygga til Bolærane. Her kan du bruke hele dagen. Det er flott natur, kiosk og kafé. Fint sted å reise med egen båt også. Ønsker du å overnatte, finnes det muligheter for det også.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 26. september 2016 via mobile enheter

Har vært her mange ganger, og elsker stedet.
Er du i Vestfold så ta en tur utom.
Veldig mye folk her på sommeren, men det bare koselig.
Her kan du gå tur, fiske, bade, sole deg og nyte livet.
Og gå på restauranten om man vil det.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, BalderTjoeme