Tjøme - Færders beste spise sted.

Å spise middag her ute er som en drøm. Utrolig bra service, hyggelig betjening og greie priser. Må... les mer

Anmeldt 4. august 2021
288bjarnea
Nydelig natur, men dyr parkering

Litt synd at Norges flotte natur 'turistifiseres' her ved å kreve mye parkeringsavgift og legge opp... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
happinessinacupcake

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Her koste vi oss! Flott område, godt opparbeidet, godt tatt vare på og flott natur. Tilbringte mange timer, og kunne blitt mye lengre. Hit må vi tilbake!

Takk, AnitaHammervik
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Været var nok ikke det aller beste, det regnet litt, vinden lå på styrke 10 men absolutt verdt et besøk likevel. Flott å gå ut på bergene og se på bølgene og havet.

1  Takk, Obotty
Anmeldt 17. juli 2020

Vi valgte, etter anbefaling, å ta veien om Verdens ende. For en utsikt! Strålende være og vindstille, men her skulle jeg også gjerne vært en høstdag med storm!
Enkel parkering, svært pene og vellholdte toalettanlegg. Enkel kiosk ved bryggen, restaurant med både inne og uteservering høyere opp. flott småbåthavn og mange muligheter til å slå seg til og bade på en av holmene.
Kan anbefales enten det gjelder besøk/overnatting med båt, for å bade, spise eller bare nyte natur og utsikt.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, janinger2016
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig natur, flott å gå tur utover holmene. Et stykke å kjøre ut fra Tønsberg, men vel verdt det. Både voksne og ungdommer koste seg

1  Takk, Camper400021
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Lang vei ut, men det heter tross alt verdens ende. Betalingsparkering ved inngangen til området. Flott turområde, velegnet for både soling, bading, fisking eller bare nyte utsikten.
Noe værutsatt, men deilig å kjenne værkreftene. Gå rundt på svabergene, sett deg ned på en av benkene eller bryggen. Avslutt gjerne med noe å drikke eller spise på Spiseriet (ute og inne).

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Osloulven