Fantastisk opplevelse

Mange spennende valg i menyen, nydelig mat og hyggelig betjening. En flott opplevelse å nyte god... les mer

Anmeldt 31. mai 2022
918elsej
Nydelig natur, men dyr parkering

happinessinacupcake

Anmeldt 25. juli 2021

Litt synd at Norges flotte natur 'turistifiseres' her ved å kreve mye parkeringsavgift og legge opp nesten som om det skulle være en fornøyelsespark.

Det er nydelig natur, men det er like nydeligt mange plasser i Norge langs kystene.
Jeg ville ikke direkte anbefalt folk å komme langveisfra for å gå til Verdens Ende, men er man på Tjøme, så er det jo fint å gå der.

Vi kjørte bobil og da må man parkere på bobilparkering og må man betale døgnavgift, mens vi kun endte opp med å være der ca 15 min!
Med bil betaler du 18kr pr time, bobil 150 kr/døgn, som er greit nok når man faktisk har tenkt å være der et døgn da.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, happinessinacupcake
Anmeldt 25. juli 2021

Parkering koster penger, men ingen avskrekkende pris. Stier og veier de fleste steder som gjør det greit å komme frem.
Godt tilrettelagt, god plass mellom menneskene og fantastisk fin natur med utsikt og tilgang på kiosk og restaurant.
flott natur, gode bademuligheter og anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 4. juli 2021

Rent og ryddig overalt. Bra med parkeringsplasser - kort vei å gå ut til vippefyret og holmene ved moloen. Flere veier å velge ut fra p-plassen. Bra og rene toaletter. Restaurant og kiosk - OK.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ole_J2101
Anmeldt 18. april 2021 via mobile enheter

Veldig godt tilrettelagt for en kort tur. Veldig mye folk.

Husk å betal for parkering. Like ved er det Lamaer som de minste vil sette pris på.

Koselig sted for medbrakt lunsj. Ta med en varm jakke selv på varme dager da det kan blåse der.

Dato for opplevelse: april 2021
1  Takk, H2O40
Anmeldt 7. februar 2021

Dette er vel et "obligatorisk" sted å besøke når man er i nærheten. Et veldig fint turområde. Muligheter for å handle litt i kiosken ved havna, ellers er det en resturant, i området. Det blåste veldig den dagen vi var der, noe som la en liten demper på opplevelsen. Men nå har vi nå sett det.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, stelnor