Topp via ferrata på Tjøme

Vi hadde en fin dag med Aktiv fritid på Tjøme. Stedet er kanskje ikke kjent for å ha høye fjell men... les mer

Anmeldt 25. oktober 2020
EventReiser
Norway
Fantastisk moro!

En fantastisk opplevelse med mye utfordringer og killing i magen. Dette var vår første opplevelse... les mer

Anmeldt 19. september 2020
salthaug

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde en fin formiddag i via ferrata´en. Det er mer klatring enn tradisjonell via ferrata, og siden det ikke er spesielt høye fjell på Tjøme utfordret det ikke høydeskrekken noe særlig heller;-) god instruksjon fra vår guide, noen partier som var så vanskelig at vi ikke klarte oss uten å holde oss i vaieren og andre mer overkommelige. Gøy med flere rappelleringer! Og avslutning med zip-line. Mindre enn 2 timer å kjøre fra Oslo gjorde det enkelt for en dagstur. Neste gang satser vi på varmere badevann og klatreparrken i stedet eller i tillegg - om vi orker.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, josteina537
Berit N, Eier på Aktiv Fritid - opplevelser med utsikt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2019

Tusen takk for super tilbakemelding her på TripAdvisor. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive alt dette.
Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning.

God Sommer !

Mvh

Anmeldt 29. juni 2019

Her fikk både voksne og barn satt høydeskrekken og fysikken på prøve. Kanskje Norges beste utsikt også. Nydelig arena for slike aktiviteter. Fantastisk sted og herlig vertskap. Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Odd-Erik K
Berit N, Eier på Aktiv Fritid - opplevelser med utsikt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2019

Tusen takk for tilbkemeldingen. Så hyggelig at dere hadde "perfekt aktivitetsdag" hos oss :)

Vi ønsker dere en finfin sommer og velkommen tilbake ved en annen anledning !

mvh

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

En samling av 12 tilårskomne stilte forventningsfulle til start. Vi ble tatt imot av et fantastisk vertskap som serverte et flott måltid før aktivitetene ble introdusert. Trygg guiding og fint tilpassede øvelser. En fin opplevelse som anbefales alle og enhver

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, larsgrimsgar
Berit N, Eier på Aktiv Fritid - opplevelser med utsikt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2019

Heisan

Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig gøy å ha så spreke kjekke menn fra GeriAtletiskTorening på besøk.
Lisbet og jeg koste oss og fikk flere herlige latterkuler av deres interne humor og komentarer.

Imponerende hvordan dere gutta har prioritert vennskapet med faste samlinger og aktiviteter gjennom så mange år.

(Oppdaget nå at mitt svar ikke hadde blitt sendt inn, så beklager sent svar)

Håper å få dere med på Via Ferrata tur neste gang.

Velkommen tilbake !

Anmeldt 21. august 2018

Med fire generasjoner og en god slump konkurranseinstinkt ble slektsamlingen til et høydepunkt i sommer! Alle hadde en super dag med Aktiv Fritid Tjøme som verskap. Flotte tilbakemedldinger fra alle.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Vidar K
Berit N, Eier på Aktiv Fritid - opplevelser med utsikt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Hei Vidar

Tusen takk for besøket og takk for din supre tilbakemelding her på TripAdvisor. Stas å ha konkurranse med gjester om "gir alt" for å vinne!
Din storfamilie var både uredde, positive og svært spreke :)

Velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Må skryte masse av aktiv fritid og deres Via Ferrata. Jeg fikk gavekort til bursdagen min ifjor men av ulike grunner fikk jeg ikke benyttet det før i år- fleksibiliteten til innehaverene førte til at jeg og kjæresten min fikk komme å klatre i strålende vær, vi lærte oss å rappellere ( hvilket jeg var ganske nervøs for men som instruktørene gjorde lekende lett å lære seg!) og fikk en uforglemmelig opplevelse! Jeg har pådratt meg litt høydeskrekk etter et ublidt møte meg svaiende trekroner på Tryvann men anser meg som så godt som helbredet etter denne turen- iallefall så lenge jeg er sikret med karabinkrokeretter klatringen hoppet vi i havet for å kjøle oss ned. Den perfekte par-aktivitet! Anbefales trygt.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Mathilde346
Berit N, Eier på Aktiv Fritid - opplevelser med utsikt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2018

Kjære Mathilde

Tusen takk for super tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg til til å skrive her på TripAdvisor.
Du lærte jo rappelleringen raskt og klatringen fikset du fint. Barskeløypa neste ?

Velkommen tilbake og fortsatt god sommer til dere !

Med vennlig hilsen