“Ligger diskret til i andre etasje”
Anmeldelse av China Restaurant Chen

China Restaurant Chen
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Nordfjordeid
Anmeldt 12. juli 2021

Superhyggelig betjening, rask og vennlig service. Meget bra mat som kom raskt. Første gang vi var der. Garantert ikke siste

Takk, Go278918

Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat. Alle bestilte forskjellige måltid og alle likte maten fine og koselige lokaler, og hyggelige ansatte

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Randi N
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Vi koste oss med fin stemning, god mat og fantastisk koselig servitør.

Anbefaler dette som det første stedet å besøke.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, SteinA740
Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Rause porsjoner, og passer både til ein lett lunsj, eller til eit fullverdig middagsmåltid. Går ofte innom utenom dei vanlige middags tidene. Passer både når man vil ha noko kjapt, eller om ein vil sitte i ein rolig og behagelig atmosfære! Anbefales virkelig. Sushi midt i veka, herlig!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Utnesen
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

God service, god mat og store porsjoner. Og hyggelig betjening. Vi kjøpe dagens rett alle, og det var bra.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, terje1055

Reisende som så på China Restaurant Chen, så også på

Nordfjordeid, Eid

Har du vært i China Restaurant Chen? Del dine erfaringer!