“God vegetar”
Anmeldelse av Aske

Aske
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Nordfjordeid
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte ein taco 3x vegetar og ein askeburger. Begge deler smakte veldig godt! Tacoen var litt vel salt.

Mogleg dette er den beste plassen å gå, for å få skikkeleg vegetarmat på Nordfjordeid.

Takk, synnvbveb

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Et helt utmerket fiskemåltid som holder verdensklasse. Et kult, subtilt og intimt lokale med god service. Ukens fiskerett anbefales på det sterkeste, gjerne med en nydelig Kinn Slåttøl!

Takk, 189mathiasg
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Reiste ens ærend frå Sunnfjord for å få god mat. Vel verdt reisa, for maten var smakfull og god! Stor pågong i døra av folk som ville ete, vi var så heldig å komme til å få siste bordet. Lukke til vidare!

Takk, Nomad27434005917
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt imot av en veldig hyggelig dame. Maten ble servert fort og hele restauranten hadde en fantastisk «vibe». Maten vi ble servert var ypperlig, både hovedrett, sideretter og dessert!
Alt i alt, veldig bra restaurant, som anbefales til alle som skal gjennom Nordfjordeid!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Explorer08444987838
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Askeburgeren var utrolig god! Både sidedishes og dips var ypperlige. Både sjokoladekake og rabarbradessert kan anbefales! Hyggelig personale og god musikk som står i stil med restaurantens vibe.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Ulrik S

Reisende som så på Aske, så også på

Har du vært i Aske? Del dine erfaringer!