“Null kontroll ”
Anmeldelse av Magnifikk

Magnifikk
Vurdert som nr. 4 av 9 Restauranter i Nordfjordeid
Beskrivelse: Walking distance from city center.
Beskrivelse: Walking distance from city center.
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ventet i en time på maten. Viser seg at den er glemt. Servitørene har ikke oversikt og må spørre på bordene hvem som har bestilt hva. Tydelig rot på flere bestillinger.

1  Takk, Stranddh
623_yvindb, Eier på Magnifikk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Hei Stranddh!

Takk for besøket og at du la igjen ein verdifull tilbakemelding! Denne dagen er ein dag der det gjekk skeis og tabbet oss ut på uheldig vis, som er veldig leit då din opplevelse ikkje treffer vår standard. Det kom veldig mange gjester enn normalt denne dagen, og på samme tid, som resulterte til at det vart lengre ventetid enn det brukar å vere. Kjøkkenet var i full sving og la opp maten fortløpande, grillen var full og med så mange bestillingar på samme tid så oppstod det lengre venting enn normalt. Det eg prøvar å poengtere her er at ved normale tilstander så er det ein god bevegelse i serveringa og maten vert servert i eit jamnt tempo.
Når det er sagt så er dette ikkje hovedgrunnen i at det vart lengre ventetid, og at serveringa/arealet i seg sjølv ikkje stod til forventningane. I løpet av dagen følte ein av dei ansatte seg dårleg/sjuk, som gjor at heile serveringa stoppa opp i ein periode då denne kollegaen trengte bistand og oppfølging, vi fikk inn ein ny til å ta over skiftet(Eg sjølv var vekkreist og fikk inn nestkommanderende) men då har det allerede oppstått ventetid og vi prøvde å hente oss inn heile dagen. Den ansatte følte seg ikkje bra og det gjor at bestillingane/bordarealet til denne kollegaen vart ikkje oppfølgt riktig når det ikkje var mulig å huske/vidareformidle informasjonen.

Beklager veldig for opplevelsen du hadde hos oss, og håpar du kjem tilbake sånn vi kan rette opp for denne dagen. Send gjerne ein e-post til: Post@BankkjellAren.no så skal vi gjere vårt beste til å rydde opp i dette! Håpar forklaringa som blir lagt fram her kan gjere at du vurderer anmeldelsen, det hadde vi satt veldig stor pris på.

Mvh
Eigar & Dagleg leiar, Øyvind.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankommer restauranten for en lunsj og blir møtt av en veldig hyggelig eier som er veldig stolt av sin restaurant og anbefaler oss å spise hans Club Sandwich m/pf eller sweet potato chips. Til drikke anbefaler han Deres hjemmelagde milkshake eller frappe. Vi velger å godta hans meny forslag og angret aldri på det nydelig sandwich og drikke i hyggelig atmosfære. Skulle det være noe å utsette på sandwichen så må det være at brødet burde vært stekt i panna m/ litt hvitløk istedet for å være ristet litt for kort. Nydelig sammensatt måltid. Hit kommer vi gjerne igjen. Og da helst på en solskinnsdag slik at vi kan nyte den herlige uteserveringen også.

Takk, Soltunga
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted med fantastisk god mat. Hadde burger, club sandwich og fiskesuppe, alt var fantastisk godt!

Dato for besøk: august 2019
Takk, kjellgunnarj2017
Anmeldt 22. juni 2019

En blid og omtenksom betjening møtte oss og rask og effektiv betjening serverte nydelig mat som alle satte pris på. For første gang opplevde vi at det bare var å si i fra så fikk vi påfyll av middag. Takker for en trivelig stund.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Tore W
Anmeldt 27. mars 2019 via mobile enheter

Her kan ein ha det fint
God mat og service !
Kan bestille eller berre stikke innom
Super uteterasse mot sjøen og Sagaparken.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Arihjelm

Reisende som så på Magnifikk, så også på

Nordfjordeid, Eid

Har du vært i Magnifikk? Del dine erfaringer!