“Elendig restaurant i en perle av omgivelser”
Anmeldelse av Magnifikk

Magnifikk
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Nordfjordeid
Beskrivelse: Walking distance from city center.
Beskrivelse: Walking distance from city center.
Anmeldt 22. juli 2021

For andre gang oppleves at de ikke har råvarene, - begge ganger gjelder det kjøtt. I tillegg oppleves bord med maur, og måsekit på klærne. Helt klart ufaglært personale.
Dette er et vakkert område, som burde ha godt grunnlag for å kunne drive seriøst . Det ee mulig å få skremmefugler mot måsen. Pinlig å se alle de slitte møblene. Her behøves mange tiltak.

Takk, Erfarne124

Anmeldt 13. juli 2021

Ble dessverre veldig skuffet. Hadde reservert bord og ble møtt med et bord hvor putene var kastet på sofaen, som gjorde et dårlig førsteinntrykk. Men verre var det at pizzaen var understekt, pommes fritesen var bløt og resten av maten kun var helt ok (pizza, pasta og taco). Vi spurte om å få vann til bordet av 3 forskjellige, 4 ganger(først når vi satte oss ned). Fikk vann når vi hadde spist opp maten. Og maten kom etter 1 time for øvrig. Var ikke verdt ventetiden. Veldig synd da jeg virkelig hadde gledet meg til denne opplevelsen.

Takk, 857ds1
Øyvind B, Eier på Magnifikk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei.
Takk for tilbakemelding! Dette var veldig synd å høyre då det ikkje møter vår standard, skal gje beskjeden vidare og ta dette opp blant dei som var på jobb. Ta gjerne kontakt via facebook eller Post@BankkjellAren.no sånn vi kan gjere opp for opplevelsen til ein annen gong :)
Mvh Øyvind.

Anmeldt 6. mai 2021

god service ️ gode porsjoner med herlig kvalitet mat
Mitt favoritt sted å spise ❤️
Anbefaler å besøke ✌️

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 784karoline
Anmeldt 5. august 2020

Heilt utrolig service! Plus kjempe god mat, spiste ein veldig god biffsnadder... ALDRI smakt ein bedre ein. Den må prøvest ut, i tillegg til dei andre rettene dei serverer.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, V7783NZstevel
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hvordan kan noen klare å drive Nordfjordeids beste beliggenhet så amatørmessig? 1 1/2 times venting på en burger og en Cæsarsalat?
Elendig logistikk, ingen oversikt. Den stakkars ufaglærte betjeningen gjør så godt de kan, men det hjelper lite på helhetsinntrykket. Maten var god når den omsider kom, det skal kokken ha!
Her er det total mangel på ledelse som er årsaken!

2  Takk, Sv1B
623_yvindb, Eier på Magnifikk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Hei Sv1B!

Takk for besøket og at du la igjen ein verdifull tilbakemelding! Denne dagen er ein dag der det gjekk skeis og tabbet oss ut på uheldig vis, som er veldig leit då din opplevelse ikkje treffer vår standard. Det kom veldig mange gjester enn normalt denne dagen, og på samme tid, som resulterte til at det vart lengre ventetid enn det brukar å vere. Kjøkkenet var i full sving og la opp maten fortløpande, grillen var full og med så mange bestillingar på samme tid så oppstod det lengre venting enn normalt. Det eg prøvar å poengtere her er at ved normale tilstander så er det ein god bevegelse i serveringa og maten vert servert i eit jamnt tempo.
Når det er sagt så er dette ikkje hovedgrunnen i at det vart lengre ventetid, og at serveringa/arealet i seg sjølv ikkje stod til forventningane. I løpet av dagen følte ein av dei ansatte seg dårleg/sjuk, som gjor at heile serveringa stoppa opp i ein periode då denne kollegaen trengte bistand og oppfølging, vi fikk inn ein ny til å ta over skiftet(Eg sjølv var vekkreist og fikk inn nestkommanderende) men då har det allerede oppstått ventetid og vi prøvde å hente oss inn heile dagen. Den ansatte følte seg ikkje bra og det gjor at bestillingane/bordarealet til denne kollegaen vart ikkje oppfølgt riktig når det ikkje var mulig å huske/vidareformidle informasjonen.

Beklager veldig for opplevelsen du hadde hos oss, og håpar du kjem tilbake sånn vi kan rette opp for denne dagen. Send gjerne ein e-post til: Post@BankkjellAren.no så skal vi gjere vårt beste til å rydde opp i dette! Håpar forklaringa som blir lagt fram her kan gjere at du vurderer anmeldelsen, det hadde vi satt veldig stor pris på.
Mvh
Eigar & Dagleg leiar, Øyvind.

Reisende som så på Magnifikk, så også på

Nordfjordeid, Eid

Har du vært i Magnifikk? Del dine erfaringer!