“Skuffende lunsj”
Anmeldelse av Magnifikk

Magnifikk
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Nordfjordeid
Beskrivelse: Walking distance from city center.
Beskrivelse: Walking distance from city center.
Anmeldt 27. juli 2021

Lunsj der vi bestilte cæsarsalat og biffsnadder. Sistnevnte var en solid porsjon, og tydelig populær. Cæsarsalaten bør styres unna, og kan best beskrives som en posesalat med 20 gram mikroskopiske biter stekt marinert kylling, to cherrytomater, en håndfull krutonger og et par spruter dressing. Utrolig lite og kjedelig mat. Et aldri så lite ran, da jeg var mer sulten da jeg var ferdig enn da jeg kom. Amatørmessig.
Treg og uengasjert service. Ingen spør om maten smaker, ønsker velkommen eller sier takk for besøket. Fikk egentlig følelsen av å være mest til bry, tross de 550 kr vi la igjen for dette. Her er det litt å jobbe med.

Takk, Kjersti007

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

God atmosfære og fantastisk service. Maten var utsøkt! Anbefaler kyllingburgeren på det sterkeste, heilt fantastisk!!

Takk, arildford
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

God mat, store porsjoner og raske servitører! ☺️ Bare å anbefale!:)

Stikk innom for kjapp eller sein matbet! Kan ikkje gå gale:)

Takk, 469steinarb
Anmeldt 22. juli 2021

For andre gang oppleves at de ikke har råvarene, - begge ganger gjelder det kjøtt. I tillegg oppleves bord med maur, og måsekit på klærne. Helt klart ufaglært personale.
Dette er et vakkert område, som burde ha godt grunnlag for å kunne drive seriøst . Det ee mulig å få skremmefugler mot måsen. Pinlig å se alle de slitte møblene. Her behøves mange tiltak.

Takk, Erfarne124
Anmeldt 13. juli 2021

Ble dessverre veldig skuffet. Hadde reservert bord og ble møtt med et bord hvor putene var kastet på sofaen, som gjorde et dårlig førsteinntrykk. Men verre var det at pizzaen var understekt, pommes fritesen var bløt og resten av maten kun var helt ok (pizza, pasta og taco). Vi spurte om å få vann til bordet av 3 forskjellige, 4 ganger(først når vi satte oss ned). Fikk vann når vi hadde spist opp maten. Og maten kom etter 1 time for øvrig. Var ikke verdt ventetiden. Veldig synd da jeg virkelig hadde gledet meg til denne opplevelsen.

Takk, 857ds1
Øyvind B, Eier på Magnifikk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei.
Takk for tilbakemelding! Dette var veldig synd å høyre då det ikkje møter vår standard, skal gje beskjeden vidare og ta dette opp blant dei som var på jobb. Ta gjerne kontakt via facebook eller Post@BankkjellAren.no sånn vi kan gjere opp for opplevelsen til ein annen gong :)
Mvh Øyvind.

Reisende som så på Magnifikk, så også på

Nordfjordeid, Eid

Har du vært i Magnifikk? Del dine erfaringer!