ZenHotels.com
eDreamsUSD 145
Agoda.comUSD 144
StayForLong
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Dårlig og gammelt rom, dårlig kundeservice, elendig og forsinket (!) frokost. I tillegg kostet det 1049,- for en natt. Jeg bryr meg ikke om hvor dyrt det er å annonsere på hotels.com og booking.com, så eier trenger ikke å dele det med meg. Styr unna.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Mikkel F
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Dette er et veldig enkelt hotell. Enkle og små rom og enkelt på alle måter. Men til prisen av et femstjerners hotell. Pluss i boka for at det var rent, men ellers ikke verdt pengene. Veldig harde senger. Vi spurte om det ble servert middag og fikk til svar at de kunne steke biff. Dette viste seg å være svinefilet av noe slag og ikke biff. Enkelt måltid med posesaus og frosne grønnsaker. Frokost skulle serveres kl 8, men vi ventet til 0830 før det var klart. De får to, ikke en, stjerne for bra renhold på rommet og hyggelig betjening. Men prisen er helt uhørt i forhold til hva du får.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, RuneF991
Anmeldt 28. januar 2018

Hadde bestillt god tid på forhånd. Kom til iskaldt rom og bad. Satte selv på varme for å klare å dusje dagen derpå.
Inge dusjforheng - alt derinne ble vått. Dusjplatene på vegg sprika og gulvbelegget var løsna. Lukta mugg.
Fikk beskjed ved ankomst at frukost var kl 09. Da vi kom ned i spisesalen - som var iskald - kom han og sa han hadde forsovet seg (vi var ca 12 gjester totalt der) Maten ble en nedtur:yoghurt utgått på dato, egg hadde han ikke tid til,tørt brød og harde horn. Laga noe eggerøre og ga beskjed om at vi skulle forsyne oss med ca 2 egg av eggerøra?? hver.... Kommer ikke tilbake hit... 1289,-er ikke dette verdt!

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, Marit63
Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Jeg hadde bestilt rom til tre personer flere uker før vi skulle på tur til Nordfjordeid for å levere en datter på folkehøgskolen, vi hadde kjørt bil i 10 timer. Når jeg ringer rett før kl. 1800 for å si att vi er på vei ( på hotell siden står det att man skal gi beskjed om man kommer etter kl. 1800) er det en skikkelig sur man som kjefter for att vi ikke har dukket opp og han forteller att han har booket oss inn på et annet hotell. Ok greit nokk. Problemet er att dette hotellet var n 500.- dyrere så når jeg ringer han og forteller det, sier vedkommende att dette må jeg dekke selv siden jeg har valgt å bo på luksushotell, så legger han på røret. Poenget var jo att jeg i utgangspunktet Ikke valgte "luksushotellet"

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, Janne K
Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Fikk ikke sjekke inn på hotellet fordi eier sa det var fullbooket. Hadde fått bestillingsbekreftelse på mail, men denne er tydeligvis null verdt. Ble sendt til annet hotel (Scandic, som forøvrig var helt topp), og endte med å måtte betale mye mer enn avtalt pris. Hotelleieren på Sentrum hotel viste ekstremt dårlig kundebehandling, og han la på røret midt under samtalen. Han var i tillegg svært frekk og uhyggelig.

Dato for oppholdet: august 2017
4  Takk, Trine Martens M... K