Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi bommet litt på hotellet, for det er 2 hoteller med samme navn , litt forvirrende, men med navigasjon gikk det greit å finne det rette hotellet. Hotellet var helt greit, fint å bruke, god og variert meny i restauranten. Selve Nordfjordeid var et interessant sted og mye å se på: operahuset, og ikke å forglemme Eid kirke som utvendig så ganske ordinært ut, men innvendig var verd et besøk: farger, utskjæringer.
Peter the Norwegian.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, perauens
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Et spesielt besøk hvor vi får ett bra rom og var fornøyde til vi kom ned i restauranten for å spise buffe.
Vi måtte lete etter kelner, for å få noe å drikke så måtte vi få kokken til å hente kelner og ved på fyll så måtte jeg lete etter henne og hun satt i resepsjonen med tekst meldinger.
Dessert var uten saus og den kom ikke før vi snakket med kokken, da var det fart på kjøkkenet og noe vaniljesaus ble laget.
Frokost om morgenen ble ryddet vekk vann og mer lenge før frokosten var ferdig, vi måtte snakke med kelneren forgå få vann ut igjen på kanner.
Det var sommerfest rett utenfor hotellrommet, MC treff, og
vi fikk rom rett mot konsert scenen og vi fikk ikke sove før de stanset musikken 02:30, utrolig, dette var dyrt og dårlig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Casababu
Anmeldt 20. juni 2018

På gjennomreise falt valget på dette hotellet. Litt kluss ved innsjekking, vi fikk et vanlig rom selv om vi hadde bestilt en junior suite. Ikke problem å bytte, de oppgraderte til en suite siden de ikke har junior suite. Den var imidlertid gammel og slitt, så vi valgte heller et oppusset superiorrom med en liten balkong. Helt greit rom, uten minibar og to enkeltsenger. Middag i restauranten var god og servitøren var meget hyggelig. Frokosten veldig bra. Hyggelige folk i resepsjonen, ikke noe problem å få rabattene man som Scandic friends får- når vi påpekte det selv.

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Jana10
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Bestilte en getaway weekend i forbindelse min samboers bursdag.

Hele pakken inkluderte massasje for oss begge, samt 2 treretters måltider inkl lunsj og frokost.

Ankom hotellet på en fredag. Førsteinntrykket var et litt beskjedent hotell i utkanten av sentrum. Da vi gikk inn dørene gikk det fort opp for oss at dette hotellet hadde det man kunne ønske seg pluss mer. Bar, badeareal samt en egen avdeling med gode stoler og TV for de VM-interesserte.

Før å gjøre et langt og GODT opphold kortfattet; gode priser. Fantastisk mat. God service og en sjarmerende bar.

Høydepunkt blir allikevel badearealet med stilige lokaler som er rent og godt vedlikeholdt, en veldig god massasje og en generell avslappende armoa.

Anbefales på det sterkeste til par, familier og enslige på utkikk etter ett avbrekk i hverdagen

Tommel opp !

1  Takk, MikaelR329
Anmeldt 11. juni 2018

Tre veninner på Get away weekend til Nordfjord. Flott Spa avdelig med frisk frukt og isvatn. God massasje av flink massør. Koselig med frisk frukt på romet. Nydelig middag om kvelden. Alt i alt eit flott opphald som eg kan anbefale til andre :)

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Marianne B