Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Fint å bo her, veldig bra badeanlegg og god mat. Ofte litt bråkete når busser fulle i turister er innom men ok. Når vi var der serverte dei middagsbuffé i tillegg til A la carte. Den skuffa litt så ville heller gått for A la carte. Fine og reine rom, litt dårlig skilting til romma, på skilting virka det som vi måtte ta trappene til vårt rom men det måtte vi ikke.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, T257
Anmeldt 13. august 2018

Som alltid hyggelig å besøke Scandic Nordfjordeid. Hyggelig personell i spisesalen og resepsjonen,
men sommerbuffen står til STRYK. Det var vanskelig å finne noe som så tiltalende ut. Dette ligner ikke Scandic Nordfjordeid. Har besøk dette hotellet jevnlig men aldri opplev en buffe som dette.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, magnargrindheim
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Stort og flott hotellrom for 3 personer, med balkong! Frokosten var dessverre ikke stort og skryte av... Eggerøre fra kartong og lite som var lagd på kjøkkenet. Fikk ikke benyttet basseng osv fasiliteter. Hyggelig resepsjonist, litt rart med engelsk resepsjonist i Norge men scandic skryter av å være så barnevennlig. Dette har vi opplevd en gang bare!

Takk, Ingerk85
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi bommet litt på hotellet, for det er 2 hoteller med samme navn , litt forvirrende, men med navigasjon gikk det greit å finne det rette hotellet. Hotellet var helt greit, fint å bruke, god og variert meny i restauranten. Selve Nordfjordeid var et interessant sted og mye å se på: operahuset, og ikke å forglemme Eid kirke som utvendig så ganske ordinært ut, men innvendig var verd et besøk: farger, utskjæringer.
Peter the Norwegian.

Takk, perauens
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Et spesielt besøk hvor vi får ett bra rom og var fornøyde til vi kom ned i restauranten for å spise buffe.
Vi måtte lete etter kelner, for å få noe å drikke så måtte vi få kokken til å hente kelner og ved på fyll så måtte jeg lete etter henne og hun satt i resepsjonen med tekst meldinger.
Dessert var uten saus og den kom ikke før vi snakket med kokken, da var det fart på kjøkkenet og noe vaniljesaus ble laget.
Frokost om morgenen ble ryddet vekk vann og mer lenge før frokosten var ferdig, vi måtte snakke med kelneren forgå få vann ut igjen på kanner.
Det var sommerfest rett utenfor hotellrommet, MC treff, og
vi fikk rom rett mot konsert scenen og vi fikk ikke sove før de stanset musikken 02:30, utrolig, dette var dyrt og dårlig.

Takk, Casababu