Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Takk for en super helg! Vi har fått akkurat det vi ville ha og mer til. Vi er tre bestevenninner i slutten av 20-årene. Vi har slappet av med spa, gode middager og god vin. Hotellet egner seg også godt for barnefamilier. Hotellets spatilbud inneholder to overnattinger, to 3-retters middager, to frokoster, lunsj og tilgang til badehuset. Tamas, terapeuten, var svært dyktig og gav oss én 25 minutters massasje hver som også var inkludert i pakkeprisen for spaoppholdet. Dagen etter ville vi alle ha en 50 minutters massasje også. Tamas gav meg de beste massasjene jeg har fått noen gang.
Her fikk vi valg om fokusområder, med både forsiktig ansiktsmassasje og deep tissue massage. Badehuset på hotellet inneholdt sauna, utendørs boblebad, bar, solstoler for avslapping og basseng. I badehuset ble vi servert frukt og salat til lunsj, uten ekstra kostnad. Nordfjordeid som tettsted er også et koselig sted å være. Her er det en rekke kaféer, og alt man trenger av butikker, men egentlig kan man bli på hotellet hele helgen. Standarden på hotellfasilitetene er svært gode. Maten var kjempegod og porsjonene var rause. Vi fikk et fint rom med dobbeltseng og en stor enkeltseng. Over enkeltsengen var det også en uttrekkbar seng. Så det er fint plass til fire på rommet. Takk for en super helg! Vi kommer snart tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, elisaelisaelisa2018
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Fint å bo her, veldig bra badeanlegg og god mat. Ofte litt bråkete når busser fulle i turister er innom men ok. Når vi var der serverte dei middagsbuffé i tillegg til A la carte. Den skuffa litt så ville heller gått for A la carte. Fine og reine rom, litt dårlig skilting til romma, på skilting virka det som vi måtte ta trappene til vårt rom men det måtte vi ikke.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, T257
Anmeldt 13. august 2018

Som alltid hyggelig å besøke Scandic Nordfjordeid. Hyggelig personell i spisesalen og resepsjonen,
men sommerbuffen står til STRYK. Det var vanskelig å finne noe som så tiltalende ut. Dette ligner ikke Scandic Nordfjordeid. Har besøk dette hotellet jevnlig men aldri opplev en buffe som dette.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, magnargrindheim
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Stort og flott hotellrom for 3 personer, med balkong! Frokosten var dessverre ikke stort og skryte av... Eggerøre fra kartong og lite som var lagd på kjøkkenet. Fikk ikke benyttet basseng osv fasiliteter. Hyggelig resepsjonist, litt rart med engelsk resepsjonist i Norge men scandic skryter av å være så barnevennlig. Dette har vi opplevd en gang bare!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ingerk85
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi bommet litt på hotellet, for det er 2 hoteller med samme navn , litt forvirrende, men med navigasjon gikk det greit å finne det rette hotellet. Hotellet var helt greit, fint å bruke, god og variert meny i restauranten. Selve Nordfjordeid var et interessant sted og mye å se på: operahuset, og ikke å forglemme Eid kirke som utvendig så ganske ordinært ut, men innvendig var verd et besøk: farger, utskjæringer.
Peter the Norwegian.

Dato for oppholdet: juli 2018