Priceline
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Official SiteUSD 226
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell! Middag og frokost var veldig bra.
Spaavdelingen var veldig flott, bortsett fra at jacuzzi og den ene saunaen var litt halvveis. Knapper var ødelagt, massasjefunksjon var halvveis ødelagt, ingen infrarødt lys der det skulle være i sauna osv. Bør byttes ut når man markedsfører det :)

Litt kaldt på rommet, fant ingen ovner som kunne skrus på. Savnet vannkoker+kopper/glass på rommet! Det var en kaffemaskin i resepsjonen, men den trengte rens og det ble ikke fikset ila vårt opphold.

Takk, 603benedictek
Tomas Perers, Owner på Nordfjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Hei.

Ting har oppdateres. Du skulle gitt besked til resepsjon angående temperatur på rommet

Anmeldt 8. juni 2020

Jeg har nesten utelukkende positive ting å si om dette stedet. God service fra mottakelse til avreise, bra rom, god mat.

Pga Korona var en del av tilbudet redusert. Ikke spa/basseng, frokosttallerken i stedet for buffet - men helt ok. Middagen ble servert i baren, som for øvrig var veldig hyggelig.

Vi hadde halvpensjon, og må bare si at middagen var helt topp. full honnør til kokken, for dette var virkelig bra!

Rommet var middels stort, gode senger, stor TV med mange kanaler, god wifi overalt. Ikke kjøleskap eller vannkoker, men gratis kaffe ute ved resepsjonen.

Svenske Thomas som er daglig leder, jobbet iherdig for å holde alt tipp topp og var høyt og lavt.

Hotellet anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Leon_Norway

Takk før det

Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Litt treig start med fjernsyn som ikke virket, men ble raskt fikset. Bra hotel, sov godt. Mulighet for spa osv, men testa ikke det. Frokosten var god og mangla ingenting. Inn og utsjekking gikk raskt.

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, svot

Takk for besøket

Anmeldt 15. juli 2019

Kjempe god mat som hotellet levererade till vårt barnedåp. Tusen takk till personalen før ett profesjonelt bemøtande og dei som lagade all det goda maten:-) veldig god mat og veldig god service og bra kommunikasjon:-)

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Ozlem1981

Takkar

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Takk for en super helg! Vi har fått akkurat det vi ville ha og mer til. Vi er tre bestevenninner i slutten av 20-årene. Vi har slappet av med spa, gode middager og god vin. Hotellet egner seg også godt for barnefamilier. Hotellets spatilbud inneholder to overnattinger, to 3-retters middager, to frokoster, lunsj og tilgang til badehuset. Tamas, terapeuten, var svært dyktig og gav oss én 25 minutters massasje hver som også var inkludert i pakkeprisen for spaoppholdet. Dagen etter ville vi alle ha en 50 minutters massasje også. Tamas gav meg de beste massasjene jeg har fått noen gang.
Her fikk vi valg om fokusområder, med både forsiktig ansiktsmassasje og deep tissue massage. Badehuset på hotellet inneholdt sauna, utendørs boblebad, bar, solstoler for avslapping og basseng. I badehuset ble vi servert frukt og salat til lunsj, uten ekstra kostnad. Nordfjordeid som tettsted er også et koselig sted å være. Her er det en rekke kaféer, og alt man trenger av butikker, men egentlig kan man bli på hotellet hele helgen. Standarden på hotellfasilitetene er svært gode. Maten var kjempegod og porsjonene var rause. Vi fikk et fint rom med dobbeltseng og en stor enkeltseng. Over enkeltsengen var det også en uttrekkbar seng. Så det er fint plass til fire på rommet. Takk for en super helg! Vi kommer snart tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, elisaelisaelisa2018